Sent com és una de les marques històricament més importants a les carreteres europees, en Opel han decidit seguir els passos d'altres tants fabricants i recuperar un dels seus noms més mítics per donar-li vida a un nou model, un nou model a més que està cridat a convertir-se en un dels cotxes més venuts de la marca alemanya.

I és que els que segueixen atentament les notícies del fabricant que forma part de Stellantis saben molt bé que en Opel estan treballant ja en el llançament d'un nou SUV, un SUV que rebrà el nom de Frontera, el nom que va tenir el mític tot terreny de la marca alemanya que es va posar a la venda els anys 90 i que va tenir molt èxit a les carreteres del vell continent.

 

Això sí, com és lògic i com estan realitzant tants altres fabricants, no tindrà a veure res el disseny d'aquest nou model amb el que tenia en frontera original, tractant-se així d'una estratègia de màrqueting per vincular aquest nou model, molt important per a Opel, amb un nom històric als seus concessionaris.

El Opel Frontera apunta èxit

Un nou Opel Frontera que serà una altra de les armes que el grup Stellantis tindrà a les carreteres europees. En aquest sentit, no és que sigui precisament cap secret que el disseny que tindrà aquest model serà pràcticament idèntic al que té el Citroën C3 Aircross que es ven a l'Índia, i que de fet és un èxit.

A la marca alemanya fan gust molt bé que el segment dels SUV urbans és un dels que més alegries en forma de vendes acaba donant a les carreteres europees, per això van a optar també per dotar a aquest model amb interessants propostes mecàniques en les quals es podrà configurar amb motors de gasolina amb diferents tipus d'hibridació així com llançar també una versió 100 × 100 elèctrica per a aquells que vulguin fer el salt a aquest tipus de motors.

 

El problema en el cas de Opel és que, almenys al nostre país, les seves xifres de vendes com marca no és que siguin precisament les mateixes que aconsegueixen algunes de les marques més importants de Stellantis, per això no seria estrany que, una vegada que arribi al mercat aquest model durant la pròxima tardor, el fabricant optarà per promocionar-lo amb descomptes molt interessants perquè es converteixi en un dels models més venuts del seu segment.