En Peugeot són més conscients com de difícil que és aconseguir que un model acabi sent el model més venut en un segment al nostre país. És per això que, tenint en compte que els francesos poden presumir de tenir ni més ni menys que l'híbrid endollable amb més quota de mercat a les carreteres espanyoles, la marca francesa ha optat per ampliar encara més la gamma mecànica d'aquest model.
No és altre que el Peugeot 3008, el seu SUV de mida compacta que, per molt que les persianes de gasolina no tinguin el mateix èxit que tenen models com el Hyundai Tucson o el Kia Sportage, és precisament la versió híbrida endollable la que pot presumir de ser l'autèntic rei PHEV a Espanya.
És més que evident que les xifres de vendes dels híbrids endollables no són en cap cas comparables amb les quals aconseguir els models amb motors de combustió, però això no significa que en veritat vulguin deixar de banda aquesta versió. Més aviat al contrari.
Peugeot amplia la gamma de motors híbrids endollables del seu 3008
El curiós en aquest sentit és que, si bé és cert que la generació actual d'aquest model li queda tot just un any de vida i que Peugeot ja tenen la nova generació del 3008 molt avançada, a la marca decidit donar-li una petita empenta a la seva xifra de vendes amb l'arribada d'una nova versió.
En aquest cas es tracta d'una versió que es convertirà en la versió amb motor híbrid endollarble més assequible de totes, entre altres coses perquè comptarà amb una mecànica composta per un motor de gasolina i un motor elèctric que, en conjunt, acabaran oferint 180 cavalls de potència, una menys potencia que la de la mecànica de 225 i la de 300 cavalls, les dues existents al seu catàleg fins ara.
El millor és que, per molt que la seva potència sigui menor respecte a la dels seus germans grans, aquesta mecànica permet que aquest 3008 pugui circular durant uns 60 km en manera 100 × 100 elèctric, el que el converteix en una opció perfecta per a una decoració diària de les grans ciutats.
A més, tenint en compte que la majoria dels que busquen un model d'aquestes característiques poden acabar carregant el cotxe a casa, les xifres de consum mitjà acaben sent molt baixes. Això sí, una vegada s'esgota la bateria dels híbrids endollables, entra en joc el consum dels motors de combustió, que allà així que és molt més proper al dels models de combustió tradicionals.
Amb dos acabats disponibles i amb dos preus, 43.420 € i 45.320 €, no seria estrany que aquesta nova versió encara més econòmica del 3008 ajudés a aquest model augmentar encara més les xifres de vendes en la seva versió híbrida el seu últim any de vida comercial al nostre país.