Una de les principals estratègies que tenen les marques més potents a nivell mundial per intentar augmentar les vendes d'un model en concret és llançar una edició especial, una edició que es diferencia de la resta de les del llit ja sigui per l'apartat estètic, per l'apartat mecànic, o per una combinació entre nova estètica, noves mecàniques i nous equipaments.

En el cas de Lexus, la marca prèmium de Toyota, el fabricant japonès ha decidit llançar una nova versió que converteix el seu NX, un dels millors models en el seu segment però que no està acabant de tenir l'èxit a Espanya que tenen altres mercats a nivell mundial, en una opció més tot terreny.

 

I és que la marca va decidir llançar un nivell d'acabat anomenat Overtrail en el qual, tal com podem veure en les imatges, sense que aquest model perdi l'elegància de l'esportivitat que l'han caracteritzat des de fa ja molt temps, s'emfatitza el caràcter de tot terreny.

Això sí, es pot tenir en compte que la marca són molt conscients de què, per molt que aquest nou acabat aquest disponible, aquest model no pot presumir de ser un autèntic 4x4 pensat per als terrenys més complicats com si ho són models tan icònics en aquest segment com és el cas del Toyota Land Cruiser o el Jeep Wrangler.

Molts a Europa desitgen que arribi el nou Lexus NX Overtrail

El problema és que, almenys de moment, aquest nivell d'acabat amb certes especificacions també als seus motors, tan sols està disponible al mercat japonès. Des de la marca no han descartat que vagi acabar arribant a Europa, encara que de moment no es pot configurar a les carreteres del vell continent.

 

El que evidentment no ha canviat, entre altres coses perquè és un dels seus millors arguments de venda, és que Lexus continua apostant per la hibridació als motors a diferents graus, tant amb motors híbrids auto recarregables, amb una versió híbrida endollable que es converteixi segurament en la més interessant.

Així, no són pocs els que des d'Europa desitjar que aquest model tingui molt èxit al Japó perquè així la marca vegi amb bons ulls obrir també la seva configuració a altres mercats com és l'espanyol.