Mercedes és una de les marques prèmium amb més quota de mercat a nivell mundial. Els alemanys, de fet, poden presumir de ser una marca prèmium que molts conductors situen per sobre de BMW, Audi, Lexus i companyia, entre altres coses pel caràcter elegant i sofisticat dels seus models.
En aquest sentit, es pot destacar que les marques prèmium no només poden presumir de ser pre bé per la qualitat dels seus materials, per la potència dels seus motors o per l'elegància dels seus models, sinó per tenir en la majoria de casos un nivell tecnològic als seus cotxes molt superior al de les marques generalistes.
És més, no han estat poques les vegades que una marca prèmium com Mercedes, BMW o Audi han innovat en algun aspecte tecnològic i, anys més tard, aquesta innovació s'ha introduït també en les gammes dels models generalistes a un preu, evidentment, molt més baix.
Mercedes amortitzarà la seva pantalla digital en models com el Classe E
Una de les novetats que més il·lusió va generar entre els seguidors de Mercedes va ser la introducció fa ja gairebé un any d'una mega pantalla digital que ocupa tot el tablier, l'anomenada MBUX Hyperscreen, la versió XXL de la famosa pantalla de Mercedes que, en aquest cas, ocupa tot el tablier, també no secció de l'acompanyant.
Això sí, la novetat d'aquest sentit és que, a diferència del que havia fet Mercedes fins ara, i que tan sols introduïa aquest element opcional en els seus models de la gamma EQ, és a dir, els models de la família elèctrica, el fabricant pretén també incorporar aquest sistema a tall d'equipament opcional en models com el nou classe, que s'estrenarà dins de poc.
Si bé és cert que aquesta la pantalla així que arribarà de sèrie de les versions topall de gamma del nou Classe E, es pot destacar que els que vulguin tenir-la en les versions més senzilles d'aquest model hauran de pagar un extra de ni més ni menys que 6000 €, una cosa que també, més enllà d'afectar evidentment al preu, afectarà també als temps de lliurament, que es van ampliar de forma notable.
La idea de la marca alemanya és, tenint en compte la gran inversió que han fet amb aquesta mega pantalla, amortitzar l'esmentada inversió introduint-la a poc a poc en els seus millors models. Així, primer serà a Classe E, però no seria estrany que en un futur també s'incorporarà altres models del fabricant.