Per molt que en el Tesla siguin molt conscients del seu poder actualment a Europa, saben també molt bé a la marca americana que cada vegada són més els fabricants que estan començant a posar en un compromís a alguns dels seus models.
Un bon exemple d'això és Smart, una marca que ha fet el salt a l'electrificació total i que, més enllà que fa tot just uns mesos posés a la venda el seu primer model d'aquesta nova era, el #1, ha donat a conèixer els preus del qual serà el seu segon model en aquesta nova tapa, el #3, un model que se situarà un esglaó per sobre que serà un dels grans rivals de la marca americana.
Seguint el nou llenguatge de disseny però amb unes dimensions majors i, per tant, convertint-se en una opció més polivalent i fins i tot més familiar que el #1, el #3 passa per ser una opció perfecta per a aquells que, això sí, no busquin precisament un preu baix, sinó un model de qualitat pel qual estan disposats a pagar una bona quantitat de diners.
El Smart #3, un crossover interessant però car
I és que es pot tenir en compte que la versió d'accés d'aquest model té un preu que frega els 40.000 € sense cap tipus de promoció i descomptes, mentre que la versió millorada de totes supera els 51.000 €. Així, són preus molt comparables que tenen models molt assentats de Tesla al nostre país com és el cas del Model 3 o el Model Y, models que són clarament per sobre d'aquest és més de la qual cosa es refereix a prestacions.
La versió més senzilla d'aquest model compta amb una bateria de tot just 49 kW hora, una bateria que li permet tenir una autonomia de 325 km, una xifra per a molts massa baixa tenint en compte el preu d'aquest model. Així, o un esglaó per sobre se situa una versió que arriba amb una bateria 66 kW hora que li permet tenir una autonomia per sobre dels 400 km, una xifra ja més acceptable.
Un dels punts forts d'aquest model en el seu disseny, tant per fora com per dins, així com el fet que arriba molt ben equipat de sèrie fins i tot en la versió més senzilla de totes, sent així un model perfecte per a aquells que busquen un prèmium però volen allunyar-se de marques com Tesla, Mercedes o BMW, entre altres.