Marques com BMW, Mercedes o Audi se situen diversos esglaons per sobre de la mitja de les marques generalistes en tots i cada un dels mercats en què participen. Si bé és cert que aquestes marques estan al seu torn per sota de marques de luxe com Porsche, Ferrari i companyia, són molts els que hi opten sempre que busquen un model prèmium i en el qual el preu poques vegades és el principal argument de compra.

Tanmateix, existeixen també diverses marques que es queden un petit esglaó per sota d'aquestes marques prèmium però que al seu torn també són per sobre de les grans marques generalistes. La més notable en aquest sentit és Volkswagen, una de les líders a nivell mundial. Tanmateix, una marca i cada vegada està acabant més adeptes tant al nostre país com en la resta de mercats potents és Mazda.

 

I és que el fabricant japonès ha fet un important pas endavant en els últims anys en tots els sentits, especialment en el disseny dels seus cotxes així com en tot el que es refereix a la tecnologia aplicada els seus motors. Amb un catàleg de models cada vegada més ampli, Mazda es presenta com una molt bona alternativa per a aquells que vulguin un model que se situa per sobre dels generalistes però que al seu torn no té un preu tan alt com el que tenen les tres prèmium alemanyes.

El Mazda CX-60 híbrid endollable, un SUV prèmium amb un molt bon preu

Un molt bon exemple del bon treball deMazda en els últims temps és el nou CX-60, un SUV de grans dimensions que pot presumir al seu torn a ser el primer model híbrid endollar parli que posen a la venda a la marca japonesa.

Tal com podem veure en les imatges, i com sol ser habitual en el fabricant, el disseny pot presumir de ser un dels millors arguments de venda d'aquest model. També ho és el seu motor, un híbrid endollable de més de 320 cavalls de potència que al seu torn permet poder circular durant més de 50 km en manera 100 × 100 elèctric, el que li permet també poder lluir l'etiqueta ZERO de la DGT.

 

El millor en aquest cas és que, malgrat que no és un model barat, els menys de 53.000 € que té com a preu de partida el situen diversos esglaons per sota en aquest sentit respecte als seus rivals més directes de BMW, Mercedes o Audi, per això cada vegada són més els que ho vegin com una oportunitat perfecta per aconseguir un model gairebé prèmium a un preu molt temptador.