El Dacia són molt conscients que, si volen continuar sent la marca low-cost de referència a Europa, han de continuar apostant per models que tinguin una relació qualitat preu que els deixin sense gairebé rivals directes. En aquest sentit, com bé saben el fabricant, opcions com el Sandero, el Spring i el Duster encaixen perfectament com les opcions perfectes per a aquells conductors que no volen acabar pagant certes hores costos habituals a les marques generalistes però, alhora, tenir un model molt correcte en tots els aspectes.
I és que, si bé és cert que els Dacia continuen sent opcions més senzilles que bona part dels seus rivals generalistes, la marca romanesa ha fet molts passos endavant en els últims anys millorant la qualitat de tots i cada un dels seus models, per la qual cosa, a diferència del que va passar fa uns anys, quan aquest tipus de cotxes eren realment molt senzills, avui dia són opcions perfectament comparables a bona part dels seus rivals.
Això sí, un dels grans encerts de la marca associada al grup Renault en els últims temps ha estat el llançament del Jogger, el model que pot presumir de ser el set places més barat del mercat espanyol i una alternativa perfecta als SUV per a aquelles famílies que no vulguin saber res de la carrosseria de moda a Espanya i a Europa.
El Dacia Jogger, un crossover molt interessant
Però el millor d'aquest model és que, més enllà que compta amb una habitabilitat i una capacitat de càrrega molt superiors fins i tot a la d'opcions és com el Duster, continua tenint un preu que ens situa com una de les millors opcions del mercat.
Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla d'aquest model té un preu de partida que es queda per sota dels 18.000 € sempre i quan per finançar la compra amb la marca. Una versió d'accés que arriba a més amb un motor bifuel que li permet reduir l'etiqueta ECO de la DGT, per la qual cosa es converteix en més d'una opció perfectament recomanable per al dia a dia en entorns urbans interurbans.
Si bé és cert que a la marca anota també per llançar una opció amb un motor híbrid pur, el primer model que compta amb una mecànica d'aquest tipus dins de la gamma de Dacia, és la versió més senzilla de tota la que pot presumir de tenir una relació qualitat preu pràcticament incomparable a les carreteres espanyoles.