El segment dels SUV de mida compacta s'ha convertit en un dels segments de més pes a les carreteres espanyoles, entre altres coses perquè aquest tipus de models han estat els que realment han acabat de liquidar a les berlines i també als familiars, dues carrosseries que havien estat molt populars al nostre país en les últimes dècades.
No és casualitat llavors que totes cada un de les marques estiguin apostant de forma més que notable per aquest segment, sobretot les marques generalistes, que no deixen de ser també les més venudes al nostre país. Així, que models com el Kia Sportage, el Seat Ateca, el Hyundai Tucson o el Peugeot 3008 siguin de les opcions més venudes al nostre país no fa cap altra cosa que evidenciar que cada vegada són més els conductors que aposten per aquest tipus de models.
Això està provocant que l'oferta de les carreteres espanyoles sigui cada vegada major, amb opcions molt interessants quan relació qualitat preu i, sobretot, amb una lluita ferotge entre les diferents marques per aconseguir que els seus respectius models acabar entre els més venuts.
El Citroën C5 Aircross, un SUV familiar que no té res a envejar als top vendes
I un dels models que pot presumir de tenir una millor relació qualitat preu és un model que, si bé és cert que no és entre els més venuts del seu segment al nostre país, sí que poc a poc va guanyant adeptes: el Citroën C5 Aircross.
Un dels punts a favor d'aquest model és que, com sol ser habitual a la marca francesa, situat en la centrat bona part dels seus esforços en dissenyar i fabricar un SUV en el qual la comoditat i l'habitabilitat siguin dos dels seus millors arguments de venda.
Això sí, tal com podem veure en quecochemecompro.com, gràcies al descompte actual que ha aplicat la marca, en aquest cas un descompte de més de 5000 €, el preu és també un dels millors arguments de venda, entre altres coses perquè la versió més senzilla de totes vull un preu que es queda just per sobre dels 25.000 euros, és a dir, un preu que el deixen nivell del Seat Ateca, un model molt més veterà, i per sota d'opcions com el Hyundai o el Kia, entre moltes d'altres.
Amb una mecànica de gasolina 130 cavalls de gasolina associada a una transmissió manual i a un equipament de sèrie més que completo, aquest model, malgrat que no és potser la primera opció de molts, és una de les compres més recomanables actualment a les carreteres espanyoles.