Amb poc més de 1000 matriculacions en el que portem d'any, Mitsubishi no és que pugui presumir precisament de ser una de les marques més venudes al nostre país, sinó més aviat el contrari. És més, el fabricant japonès, que mai no ha tingut a Espanya el seu millor terreny de joc, ocupa ara la posició 29 en el rànquing general d'aquest 2023, evidenciant el seu poc pes a les nostres carreteres.

Tanmateix, es pot destacar que, més enllà que Mitsubishi esperin que l'arribada del nou ASX impulsi les seves vendes, els japonesos poden presumir de tenir un dels millors híbrids endolla parlis quan relació qualitat preu que es vendrà actualment al nostre país, l'Eclipse Cross.

 

I és que en aquest cas estem davant d'un SUV de mida compacta, és a dir, un sud que competeix per inversions contra grans valors com és el cas del Nissan Qashqai, el Peugeot 3008 o el Seat Ateca entre molts altres, però que, comptant amb un motor híbrid endollable, pot presumir de tenir un preu que el deixa a la mateixa altura que les versions més senzilles dels seus rivals directes, encara que el converteix en una opció molt atractiva.

El Mitsubishi Eclipse Cross, un SUV PHEV a preu de generalista

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, tenint en compte tots els descomptes de la marca es com els ajuts del Pla MOVES del govern, el pla que busca precisament incentivar les vendes d'aquest tipus de models així com dels elèctrics, el preu de partida d'aquest model supera per poc els 30.000 €, un preu que provoca que molts parlin d'ell com una veritable ganga ateses les seves característiques, i més tenint en compte el descompte de més de 13.000 € actual.

 

Més enllà que aquest model compta amb un motor de 188 cavalls de potència que li permet tenir a més més de 50 km d'autonomia en manera 100 × 100 elèctric, un dels detalls importants que el converteixen en un model molt atractiu és que, de sèrie, arriba amb una tracció a les quatre rodes, que li converteix en una opció perfecta per a aquelles famílies que, més enllà de voler tenir l'etiqueta ZERO i per tant tenir un model més sostenible, vull sortir de l'asfalt sense cap tipus de problema.

Sí que a tot això se li suma el fet que arriba de sèrie amb un equipament molt complet i amb un disseny clarament diferenciat de la resta, no és estrany que, malgrat que sigui l'únic, aquest Mitsubishi sigui al Top 100 al nostre país.