Les pick-up són models enfocats a un públic molt específic. Sobretot a Europa. És per això que amb prou feines queden marques que apostin per aquest tipus de models al Vell Continent. Una d'elles és Mitsubishi. La firma japonesa té en cartera el L200. Un model la generació actual del qual està preparada per passar a millor vida mentre espera successor
Amb prou feines queden unitats a la venda del Mitsubishi L200. La firma nipona va cessar la producció d'aquesta pick-up fa al voltant d'un any i només queden les últimes unitats en estoc. Aquestes es troben a la venda a Alemanya.
El Mitsubishi L200 s'esgota mentre la nova generació ja espera entre bambolines
L'actual generació del Mitsubishi L200, la cinquena, esgota els seus últims mesos de vida. Va sortir a la venda el 2014 i el 2019 va ser sotmesa a un profund rentat de cara la qual va estrenar un nou disseny més enfocat a professionals. I ara, tres anys després de la renovació, està a punt de passar a millor vida.

El Mitsubishi L200 és un model global que es ven a molts mercats, encara que utilitza nomenclatures diferents. En gran part d'Europa utilitza el nom L200, però a Portugal es diu Mitsubishi Strakar. Mentrestant, a Israel es pot trobar el Mitsubishi Hunter, a les Filipines és el Strada, a Indonèsia és el Strada Triton i al Brasil se'l coneix com a L200 Triton.
Una sèrie de mercats en la qual ja no queden unitats en estoc. L'únic lloc en el qual encara es poden trobar és Alemanya, on ja s'estan esgotant.
Canvis importants a nivell estètic i mecànic
Tot això mentre Mitsubishi ja ultima els detalls del nou model. Una sisena generació que arribarà amb importants canvis respecte a la generació sortint.
Aquests canvis es notaran en l'apartat estètic. Però també en el mecànic. Deixarà d'estar disponible el motor dièsel tetracilíndric que cubica 2.2 litres i desenvolupa 150 CV de potència i 400 Nm de parell màxim. Un bloc que està associat a un sistema de tracció total Super Select 4WD-II i que pot gestionar-se amb un canvi de marxes manual o un d'automàtic, ambdós de sis relacions. Encara que s'espera que mantingui elements com el diferencial als blocs davanter i posterior, el control de descens de pendents o la capacitat de remolcar fins a 3,1 tones.