Un dels models més interessant que té Ford a la venda al nostre país és el Puma, un SUV de mida urbana que, des que es va posar a la venda fa ja uns anys, no ha fet cap altra cosa que anar guanyant cada vegada més popularitat a les nostres carreteres.

Si bé és cert que competeix en un dels segments més disputats i que té rivals molt importants per sobre quant a vendes com són el Seat Arona, el Toyota C-HR, el Peugeot 2008 o el MG ZS, el Puma passa per ser una opció interessant, sobretot tenint en compte el seu disseny i la seva posada al punt quant a conducció, molt més enfocada al dinamisme que no tant al confort, el que el converteix en una opció realment interessant a Espanya.

És més, l'èxit d'aquest Puma des que es va posar a la venda ha estat tan evident que en Ford han decidit deixar de comptar amb l'altre B-SUV que tenien a la venda a Espanya, l'Ecosport, un model que ha vist com l'èxit del seu germà ha estat la seva sentència final.

Ford converteix el Puma en una opció encara més interessant

En Ford saben que el seu Puma, el seu model més venut, passa per un molt bon moment comercial, per això han decidit aplicar una interessant rebaixa al seu preu a través d'una promoció lligada a un sistema de finançament que deixa el seu preu de partida per sota dels 23.000 euros, un preu que el converteix en una de les millors opcions a les nostres carreteres. I és que cap tenir en compte que, per molt que el seu preu al final del finançament sigui evidentment més gran, se situa en una zona mitjana en la qual, per motor, tampoc no té gaires rivals directes.

 

Entre altres coses perquè aquest Puma arriba de sèrie amb un motor de gasolina de 125 cavalls de potència associat a una transmissió manual, una mecànica interessant per prestacions, però que es converteix en encara més interessant gràcies que arriba associada a un sistema de micro hibridació lleugera, pel que aquest Puma pot lluir l'etiqueta ECO de sèrie en totes les seves versions.

Més enllà que això li permeti tenir uns consums una mica més baixos que els seus rivals sense hibridació, poder aprofitar-se dels avantatges de l'etiqueta ECO de la DGT és una dels seus gran armes ara a Espanya.