El Renault Captur s'ha convertit en un dels motius d'alegria més importants de la marca francesa en els últims anys. El SUV de mida compacta té rivals molt durs en el seu segment, entre ells precisament el model més venut l'any passat a Espanya, el Seat Arona, o models com el Peugeot 2008 o el Hyundai Kona, models també molt ben posicionats al mercat.
Un SUV que, com passa amb el Renault Clio, pot presumir de tenir tot el necessari per triomfar al nostre país: un bon disseny, una bona gamma mecànica i un preu cada vegada millor.
Qualitats que han fet d'ell el vintè model més venut a les carreteres espanyoles el passat 2021, sent el segon Renault més venut per darrere precisament del Clio, que va acabar en la quinzena posició.
Això sí, tal com s'ha comprovat aquest mes de desembre passat, ni el Clio ni el Captur no són ara els models top vendes a Espanya de la marca. Aquest honor és ara de l'Arkana, un SUV que l'últim mes de 2021 va aconseguir ni més ni menys que un terç del total de vendes de tot l'any.
El SUV que millora les vendes del Renault Captur i que és ara el top vendes de la marca a Espanya
Un Arkana que, més enllà de les bones ofertes per unitats en estoc amb lliurament immediat (un tipus de compra que també va a més al nostre país donat els problemes en les lliura arran de la crisi de subministraments), està ara rebaixat de tal manera que, tenint en compte el que ofereix, molts ja parlen d'ell gairebé com un low cost.
I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de la versió d'accés d'aquest model és ara de 24.072 euros, un preu que arriba amb un descompte ja aplicat de 3.880 euros i que el converteix en una opció molt a tenir en compte. De fet, no és es estranyar que al desembre es colés al top 10 de model més venuts a Espanya.
El Renault Arkana continua creixent al mercat espanyol gràcies a les seves bones ofertes - Renault
Un Arkana amb el qual Renault ha demostrat la seva aposta per l'electrificació. I és que el més senzill de tots ja arriba amb un sistema micro híbrid que permet a aquest SUV cupè (el primer del seu segment d'una marca generalista) lluir l'etiqueta ECO de la DGT.
Un motor MHEV de 140 cavalls que arriba en la versió d'accés juntament amb l'acabat Intens, que compta de sèrie amb fars LED, USB, llantes d'aliatge, alerta de canvi de carril lector de senyals, control i limitador de velocitat, sistema de so i bluetooth.