El Mercedes GLA és, juntament amb l'Audi Q3 i el BMW X1, un dels SUV de mida compacta prèmium més venuts a les carreteres espanyoles. Un model que sap molt bé que té en els seus compatriotes dos dels seus millors rivals, encara que no és l'únic.

De fet, en els últims temps no és cap altre que el Volvo XC40 el que poc a poc va guanyant terreny a les carreteres espanyoles, entre altres coses perquè la marca apostat per interessants promocions en aquest model.

 

I és que, per molt que siguin molts els que considerin que torno estar un esglaó per darrere quant a qualitat prèmium respecte a les marques alemanyes, el cert és que els suecs no tenen res a envejar als germànics, i menys en el cas d'un XC40 que passa per ser una de les opcions millors quant a relació qualitat preu dins del seu segment.

El Volvo XC40, un SUV prèmium molt interessant

Tal com podem veure dins de la secció d'ofertes de Volvo, la versió B3 Core amb un motor de gasolina de 163 cavalls de potència associat a un sistema de micro hibridació lleugera i per tant un motor capaç de lluir l'etiqueta ECO de la DGT a més d'arribar unit a una transmissió automàtica té un preu a través del sistema de finançament de tan sols 185 € al mes.

Per poder gaudir d'aquesta quota mensual tan baixa en 35 mensualitats és necessari aportar una entrada de més de 9000 € i afrontar una quota final de mésde 27.000 €, així, sumant també interessos i comissions, el preu final a terminis d'aquest model se situa just per sota dels 45.000 €.

 

Evidentment no és un preu baix, però es pot tenir en compte que és un preu més baix que el que té el Mercedes GLA més senzill de tots i que arriba amb una mecànica també més senzilla, per això cada vegada és més els que vegin aquest Volvo XC40 una opció molt a tenir en compte al nostre país.

Especialment aquells conductors que no busquin fer-se amb un model prèmium tan sols per la imatge de marca, sinó per tenir un model amb unes qualitats al seu interior, un nivell de tecnologia i un nivell de fabricació i components superior a la mitjana, i allà Volvo no té res a envejar-li ni a Mercedes ni a BMW ni a Audi.