Morris Garage s'ha consolidat en temps rècord al mercat espanyol. És la firma xinesa més venuda al nostre país i ja no és vista com una nouvinguda. L'agost de 2025 va registrar 2.704 matriculacions, la qual cosa la va situar com la 8a marca més venuda del mes. En l'acumulat de l'any suma 31.901 unitats, ocupant la 10a posició del rànquing anual. Xifres que confirmen que l'ofensiva asiàtica ha colpit els conductors espanyols.
El veritable protagonista d'aquest èxit és l'MG ZS. A l'agost va assolir les 1.164 vendes, la qual cosa el va col·locar al lloc 6 del mes. Però el seu èxit més gran està en l'acumulat de 2025: 17.778 matriculacions que l'eleven fins al 2n lloc anual. Es tracta d'un resultat espectacular per a un SUV que s'enfronta a gegants consolidats com el Dacia Sandero o el Toyota Corolla. Amb la seva relació qualitat-preu, el ZS s'ha convertit en una autèntica alternativa de volum.

MG té el segon cotxe més venut a Espanya
Tanmateix, no tot el protagonisme se l'emporta l'ZS. L'MG EHS està demostrant que pot convertir-se en el segon pilar de la marca. A l'agost va assolir les 919 unitats, col·locant-se al lloc 14 del mes. En l'acumulat de l'any ja suma 4.739 matriculacions, la qual cosa li dona la 55a plaça. Encara que els seus números són encara modestos davant l'ZS, la tendència és clara: aquest SUV híbrid endollable està pujant com l'escuma en un segment cada vegada més demandat.
L'MG 3 també mereix atenció. Aquest utilitari va registrar 461 vendes a l'agost, situant-se al lloc 47. Però on realment brilla és en l'acumulat anual: 6.622 unitats i el lloc 39 del rànquing de 2025. Amb aquestes xifres, l'MG 3 demostra que pot lluitar de tu a tu amb models generalistes molt assentats, oferint un preu competitiu i una proposta atractiva per als qui busquen mobilitat econòmica en ciutat.

L'HS i l'MG3 també es fiquen al top 100
El fet que tres models d'MG siguin entre els 100 més venuts a Espanya no és un detall menor. Reflecteix una estratègia clara: diversificar la seva gamma i atacar diversos fronts alhora. Des dels SUV familiars fins als cotxes urbans, la marca xinesa ha sabut llegir les necessitats del mercat. I, el més important, ha convençut un públic que cada vegada aposta més per noves marques.
L'evolució és encara més cridanera si es compara amb altres marques tradicionals. Mentre moltes firmes europees lluiten per mantenir posicions, MG s'ha colat al top 10 de fabricants en pocs anys de presència. El seu creixement no sembla puntual, sinó una tendència que es consolida mes a mes. L'èxit del ZS és evident, però l'empenta de l'EHS i l'MG 3 marca un camí sòlid cap endavant.