En MG són molt conscients que, per molt que el seu ZS i el seu MG4 s'hagin convertit en dos dels models més importants a les nostres carreteres, per convertir-se en una marca de veritat de pes a Espanya han de tenir més models entre els més venuts de les seves respectives categories.
En aquest sentit, es pot destacar que el catàleg d'aquesta marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors compta amb altres models molt interessants, sent el HS u d'ells. En aquest cas es tracta del model que se situa un esglaó per sobre del ZS quant a mida, sent una opció més familiar i que competeix contra grans noms al nostre mercat com és el cas del Hyundai Tucson, el Kia Sportage o el Peugeot 3008, entre molts d'altres.
Com ocorre amb la resta de models de la marca low-cost, és precisament el seu baix preu el que converteix a aquest HS en una de les opcions més interessants, fins i tot també referent a la variant híbrida endollable, una variant poc venuda al nostre país però que es converteix en la millor opció per a aquells que vulguin comptar amb el millor dels motors elèctrics així com amb el millor dels motors de combustió.
El MG EHS és un PHEV molt interessant
Millor d'aquesta variant amb aquest motor és que va acabar oferint una potència total de gairebé 260 cavalls combinant la potència dels dos motors i, sobretot, que el seu motor elèctric li permet tenir fins a 52 quilòmetres d'autonomia en manera 100 × 100 elèctric, una xifra més que suficient per moure's diàriament amb aquest motor i deixar el motor de combustió per a llargs viatges en autopista i autovia.
Com no podia ser de cap altra forma, gràcies a comptar amb aquest tipus de motor, aquest MG compta amb l'etiqueta ZERO de la DGT, una etiqueta que ofereix molts avantatges davant la qual tenen models amb motors de combustió més simples. D'altra banda, es pot destacar que ja des de la versió d'accés quant a equipament aquest HS en la seva versió híbrida endollable arriba molt ben dotat de sèrie, amb elements que en altres models són opcionals o que apareixen en acabats superiors al d'accés.
Però el millor de tot en el seu cas és que la versió d'accés té un preu de partida que es queda just per sobre dels 36.000 € pel que, si a aquest preu se li apliquen els ajuts del govern així com les promocions per finançament, pot acabar tenint el preu de partida per sota dels 30.000 €, una quantitat molt similar a què tenen altres models de la seva categoria però amb motors de combustió sense cap tipus d'hibridació.
Com a la versió més ben dotada, el seu preu es queda per sota dels 40.000 €, per la qual cosa, comptant amb descomptes i promocions, pot acabar tenint un preu de partida d'uns 33.000 €, també un preu molt interessant.