Un dels principals objectius de MG, la marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors, és el de convertir-se en una de les referències a les carreteres europees, especialment d'aquells que busquin un model elèctric amb una excel·lent relació qualitat preu.
Tenint en compte que no és una marca gaire coneguda actualment les carreteres europees, el fabricant ha optat per intentar guanyar quota de mercat a base de llançar diferents propostes amb preus molt baixos, entre elles la versió elèctrica del ZS i, de tot, el MG4, un compacte elèctric que pot presumir de ser fins i tot més barat que bona part dels rivals generalistes amb motors de combustió.
Tanmateix, es pot destacar que, si bé és cert que els plans de la marca xinesa passen per robar-lo bona per quota de mercat a fabricants com Dacia, Citroën o Fiat, marques que busquen guanyar les vendes de conductors amb pressupostos baixos, també a la marca volen tenir pes entre aquells conductors que, disposats a gastar-se més diners, volen aconseguir un model amb molt bones prestacions i molt bon equipament.
El MG Marvel R, un SUV elèctric molt top en tots els sentits
En aquest sentit un dels models que encaixa millor és el Marvel R, un SUV de mida compacta que es posiciona com una opció perfecta per a aquells que busquen un elèctric a molt bon preu i, sobretot, amb unes prestacions amb què bona part dels rivals generalistes no poden lluitar.
Tal com podem veure en quecochemecompro.com, gràcies al descompte actual propi de la marca així com dels ajuts del Pla MOVES, aquest model té un preu de partida que es queda per sota dels 33.000 €, és a dir, té un preu similar a què tenen les versions mitjanes dels SUV generalistes amb motors de combustió.
Millor en aquest cas és que, si bé és cert que l'oferta va unida a la versió més senzilla d'aquest model aquesta versió pantalla amb una bateria que li permet tenir fins a 400 km d'autonomia en manera elèctrica, una xifra comparable a la que tenen models de segments superiors i que el converteixen en una opció molt atractiva tant per al dia a dia així com per a viatges en carreteres i autopistes sempre tenint en compte les seves limitacions.
A MG són conscients que aquest model no serà precisament un model convingut com el MG4, però tenir una opció una mica més interessant en tots els sentits no fa cap altra cosa que impulsar la seva imatge de marca a Europa.