Morris Garage enriqueix la gamma del renovat MG HS. Es tracta de l'acabat Estàndard, que passa a convertir-se en la versió d'accés a la gamma, sent la més econòmica en l'actualitat.
El MG HS acaba de ser actualitzat en la meitat del seu cicle de vida, amb novetats que el posen al dia i el preparen per sobreviure en un mercat dominat per models de la seva categoria. I per incentivar les vendes, la marca ha sumat a les opcions l'acabat Estàndard, que se situa per sota dels Comfort i Luxury.

Així és el nou acabat base per al MG HS
A continuació llistem els elements més destacats:
- Múltiples coixins de seguretat (frontals, laterals i de cortina)
- Llantes d'aliatge de 17 polzades
- Llums LED per a la conducció diürna
- Fars posteriors amb efecte 3D
- Tancament centralitzat amb comandament a distància
- Barres de sostre
- Quadre d'instruments digital de 12,3 polzades
- Sistema d'info-entreteniment amb pantalla tàctil de 10,1 polzades
- Apple CarPlay i Android Auto
- Volant multifunció ajustable en altura i en profunditat
- MG Pilot
- Assistent d'engegada en pendent
- Miralls retrovisors exteriors ajustables i plegables elèctricament i calefactables
- Sistema de trucada d'emergència e-Call
- Sistema automàtic de frenada d'emergència
- Advertència de sortida de carril
- Connexió USB
- Bluetooth
- Ràdio digital DAB
Aquesta versió està associada a la versió configurada amb un motor gasolina de quatre cilindres de 1.5 litres T-GDi. Pot estar gestionat per un canvi de marxes manual de sis relacions o per un d'automàtic de set. En ambdós casos munta un sistema de tracció davantera.

Per menys de 25.000 euros
Gràcies a aquest bloc, el MG HS accelera de 0 a 100 km/h en 9,9 segons i assoleix una velocitat màxima de 190 km/h. I registra un consum mitjà de 7,4 litres cada 100 km amb unes emissions de CO2 de 168 g/km.
Arribats a aquest punt, només ens queda repassar el preu. Aquest MG HS amb un motor 1.5 T-GDi 162 CV i acabat Estàndard arrenca en 24.439 euros.