Va ser fa ja un temps quan MG, la marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors, va deixar molt clar que el seu objectiu a mig llarg termini passava per convertir-se en l'autèntica referència a les carreteres europees entre aquells conductors que buscaven un elèctric de baix cost però amb una relació qualitat preu molt interessant.
És per això que, més enllà d'anar llançant cada vegada més models elèctrics, aquest fabricant està apostant també pels models de combustió, entre altres coses perquè saben que, gràcies a les vendes que estàs aconseguint amb aquest tipus de motors encara molt més populars a Europa, poden anar a poc a poc alimentant d'elèctrics a un catàleg cada vegada més ampli.
Això sí, tan sols fa falta veure les xifres de vendes que està cobrant a Espanya que el seu elèctric estrella per adonar-se que, com esperaven a la marca, el seu objectiu està cada vegada més a prop de complir-se.
El MG4, l'elèctric del moment, cada vegada més reeixit en Espanya
I és que un de les dades més interessants de les xifres de vendes del mes d'abril passat és que va ser precisament el MG4 el que es va convertir en elèctric més venut en el nostre mercat superant grans homes com és el cas del Tesla Model Y, l'elèctric de referència nivell mundial.
Però ull perquè, més enllà que s'hagi convertit el quart mes de l'any a l'elèctric Top vendes a Espanya, el fet que havia aconseguit gairebé 400 matriculacions ha provocat també que aquest model hagi superat models molt consolidats amb motors de combustió com és el cas d'opcions com el Volvo XC40, el BMW Sèrie 1, el Škoda Fabia o el Opel Astra.
Com és lògic i com bé saben el fabricant, el fet que aquest model comptant amb totes les promocions i descomptes disponibles actuals tant per part de la marca com per part dels ajuts del govern tingui un preu de partida que el deixi per sota dels 22.000 €, el seu preu és el seu millor argument de venda.
I és que és un preu que el deixa més o menys al mateix nivell que bona part dels compactes amb motors de combustió, per la qual cosa l'argument de què els elèctrics son models més cars està començant a ser ja molt poc vàlid al nostre país gràcies a aquest model.