Veient les xifres de vendes diferents països del vell continent, és evident que MG ha traçat una estratègia més que encertada. Tenint en compte que ara la històrica marca britànica es troba en mans del gegant asiàtic Saic Motors, la seva aposta per convertir-se en una marca de models 100 × 100 d'elèctrics amb un preu baix però amb una qualitat i unes prestacions més que interessants està fent d'ella una de les marques més reeixides a Europa.

Si bé és cert que, almenys a Espanya, el seu model més venut és el MG ZS en la seva versió de gasolina, també ho és que són alguns els models amb motor al 100 × 100 elèctrics que estan començant ja a ser determinants a les carreteres dels principals mercats europeus.

 

És més, no són pocs els que anticipen que el nouvingut MG4, un compacte elèctric amb una relació qualitat preu insuperable, pot ser que es converteixi en el model que realment obre les portes a la mobilitat elèctrica a la gran majoria de conductors tant a Espanya com en la resta de mercats a Europa.

MG ja treballa en el successor del Marvel R

Tenint en compte l'ambiciós pla de la marca de cara als propers anys, el mes que ja estan treballant en el successor del qual és ara el seu model més ben dotat en tots els sentits, el Marvel R. En aquest cas estem davant d'un SUV de mida compacta 100 × 100 elèctric que pot presumir de tenir l'últim en tecnologia de la marca i convertir-se en una opció perfecta per a aquells que busquen elèctric anem de preu però amb prestacions molt interessants.

 

Tanmateix, el fabricant ja estan treballant que serà el successor d'aquest Marvel R, un model que, tal com han apuntat des de la directiva del fabricant, serà molt diferent de la versió actual. "La nova versió, probablement en dos o tres anys, és una clara possibilitat. Ens agradaria. Tanmateix, el nou no es dirà Marvel R", ha apuntat recentment Guy Pigounakis, Director Comercial de MG.

La marca s'està guardant molt bé les seves cartes en tot el que es refereixi la informació d'aquest nou model, però ja se sap que el nou SUV compacte elèctric de MG va es fabricarà fent ús de la nova plataforma MSP de la marca, una plataforma destinada a fabrica exclusivament a cotxes elèctrics de bateria que pot ser adaptada a nombrosos tipus de carrosseries. Així, amb l'actual Marvel R sentenciat i amb data caducitat, no són pocs els que esperen que, en dos o tres anys, el fabricant presenti el que serà llavors un model més ben dotat i més modern en tots els sentits.