Com bé saben, i com bé lamenten en Seat, el seu León ha deixat de ser un dels models més venuts al nostre país. Hi va haver un temps en què aquest compacte podia presumir de ser no tan sols el model més venut de la marca al nostre país sinó de ser també una de les referències en el seu segment i al nostre mercat.

Tanmateix, en els últims anys les seves vendes han caigut, com també han caigut les de la resta de compactes tenint en compte que cada vegada són més els que prefereixen apostar per un SUV abans que per un model d'aquestes característiques.

 

Però el problema per a Seat no és tan sols que la resta de models de la seva competència directa estiguin aconseguint cada vegada una quota de mercat més gran a costa de robar-li bona part de les seves vendes, sinó que no és cap altra que MG la marca que posarà encara més en un compromís el seu León. Entre altres coses perquè la marca britànica propietat de Saic Motors posarà al mercat un compacte 100 × 100 elèctric que, sens dubte, revolucionarà les nostres carreteres.

El MG4, un compacte elèctric que, amb els ajuts del govern, pot ser mes barat que un Seat León

No és cap altre que el MG4, una de les grans apostes de la marca britànica dins del segment dels elèctrics. No és que sigui precisament cap secret que aquest fabricant té al cap convertir-se en una de les marques de referència entre els que busquen un model elèctric, per això ja tenen alguns d'ells al mercat i que aquest mes que quatre quin a ser la seva millor arma en aquest sentit.

 

Entre altres coses perquè, com bé saben els que ja s'han interessat en ell, si bé és cert que la seva versió més bàsica té un preu de partida que es queda just per sota dels 30.000 €, si es tenen en compte tots els ajuts del govern així com les promocions actuals de la marca, aquest MG4 pot acabar tenint un preu per sota dels 22.000 €, és a dir, més barat que un Seat Lleó.

Amb un motor de 170 cavalls, un equipament de sèrie més que notable, un disseny agressiu i atractiu i, sobretot, l'autonomia de 350 km, segur que seran molts els que veuran en aquest un elèctric pel qual sí que estan disposats a donar el canvi a la mobilitat 100 × 100 elèctrica.