Els que sempre han tingut Mercedes com una de les seves marques de referència entre les prèmium saben molt bé que el fabricant alemany sempre s'ha destacat per posar al mercat models en els que l'elegància i l'esportivitat s'han donat la mà.

Tanmateix, això no significa que els de l'estrella de platón no puguin presumir de tenir un model al seu catàleg que, tenint en compte les seves característiques i sobretot tenint en compte el seu propòsit, no sol ser catalogat com un model elegant, sinó més aviat com un model bestial en tots els sentits.

I aquest model no és altre que el Mercedes Classe G, un de les icones dins de la gamma de la marca alemanya i que passa per ser un dels tot terrenys més prèmium i que se situen a la mateixa altçada quant a prestacions de models també molt assentats en aquest segment com és el cas del famós Jeep Wrangler, el Toyota Land Cruiser o el Ford Aspre, entre altres.

 

Això sí, de tots ells, el Mercedes poden presumir de ser el model més prèmium de tots, el que va més dirigit als VIP y el de preu prohiitiu, encara que això no significa que, per molt prèmium que sigui, no pugui presumir també de tenir unes prestacions d'autèntica bèstia fora de l'asfalt.

El nou Mercedes Classe G

Els que segueixen atentament les novetats de la marca alemanya fan gust molt bé que el Mercedes ja estan treballant en una versió 100 × 100 elèctrica d'aquest model, però això no significa que a la marca no vagin a continuar apostant per les versions de combustió.

És més, recentment Mercedes ha presentat la nova versió d'aquest model, una versió que arriba amb alguns canvis a nivell estètic i, sobretot, amb importants canvis a nivell mecànic, oferint versions amb motors que busquen una eficiència més gran.

 

Aquest model comptarà amb tres opcions mecàniques diferents, dos que compten amb un motor 3.0 amb versions de 367 i 449 cavalls de potència, i una versió AMG que en compta amb un motor 4.0 en el seu cas de 585 cavalls de potència.

El millor és que en els tres casos arriba associat a un sistema de micro hibridació lleugera així com a una transmissió automàtica de nou velocitats, permetent-ho ser tan espectacular quant a prestacions com ho ha estat sempre i, alhora, ser un motor i un model molt més eficient quant a consum, encara que en els tres casos la mitjana supera tranquil·lament els 10 litres.