Sent com és un fabricant prèmium, el Mercedes es poden permetre tenir alguns dels seus models al seu catàleg que, sense ser precisament un sinònim de bones xifres de vendes, tenen la seva particular quota de mercat tant al nostre país com a Europa.

Un bon exemple d'això és un model que per a molts és, dels models més característics de la marca, segurament el menys atractiu, entre altres coses perquè és un SUV amb un toc molt familiar: el GLB.

Es pot destacar que es tracta d'un model que compta amb capacitat de fins a set places, un model molt interessant tenint en compte a més que no és d'unes dimensions enormes, per la qual cosa es presenta com un familiar molt capaç per moure's tant en el dia a dia per entorns urbans interurbans com per afrontar llargs viatges en autopistes i carreteres sense cap tipus de problema.

 

Fan gust molt bé a la marca alemanya que no és el seu model més venut, i quines opcions com el GLA i, sobretot, el GLC, tenen molt més èxit. És per això que el fabricant ha optat per llançar ara una versió d'accés més interessant quant a relació qualitat preu i que es converteix en la versió més barata dins de la seva gamma.

El Mercedes GLB és una opció prèmium familiar interessant

Que la versió 180 d'aquest GLB té un preu de partida que es queda per sota dels 49.000 €, un preu a què no s'ha aplicat cap tipus de descompte o promoció, per la qual cosa pot ser més baix tenint en compte les ofertes dels concessionaris.

És més que cert que no és un preu precisament sota i que no ajuda a què les xifres de vendes d'aquest model augmenten de forma notable, però es pot tenir en compte que estem davant d'un SUV de set places prèmium que arriba molt ben dotat de sèrie en tots els sentits, especialment en allò que es refereix a tecnologia i equipament.

 

A més, altre dels encerts de la marca és que l'ha dotat amb una mecànica de gasolina de 130 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i, sobretot, a un sistema de micro hibridació lleugera, per la qual cosa aquest model pot presumir de lluir l'etiqueta ECO de la DGT des de la seva versió més senzilla, una cosa que molts altres SUV prèmium molt d'èxit a Espanya no poden dir.

Veurem fins a quin punt aquesta modificació en la gamma de GLB li ajuda o no augmentar les seves xifres de vendes. Que és evident és que, per molt que no sigui el model més atractiu, és una de les compres més racionals dins del catàleg de la marca alemanya.