Va ser fa ja una setmanes quan des de Mercedes van deixar molt clar que, en contra de l'esperat fa uns anys, havien decidit en algunes els seus plans respecte als models 100 × 100 d'elèctrics.

I és que veient que la implantació d'aquest tipus de cotxes no està sent l'esperada en la immensa majoria de mercats importants a nivell mundial, sobretot a Europa, els de l'estrella de plata han decidit igualar una mica la balança en el que es refereixi la seva aposta pels models elèctrics i els models de combustió.

 

Així, si bé és cert que Mercedes continua apostant per llançar al mercat novetats 100 × 100 d'elèctrics, això no significa que no vagi a continuar apostant també pels models de combustió, entre altres coses perquè són els cotxes que més alegries els estan donant nivell de vendes a Europa.

Mercedes renovarà el GLE per allargar la seva vida fins a 2030

Això sí, des del fabricant alemany han apuntat que, si bé és cert que llançar al mercat nous models de combustió a la zona baixa de la seva gamma, els models de combustió més ben dotats en tots els sentits en els quals impliquen més inversió per part del fabricant no comptaran amb noves generacions, sinó que comptaran amb actualitzacions per allargar la seva vida comercial uns quants anys més.

Un bon exemple d'això és el GLE, un dels SUV més top del fabricant alemany que, per molt que no pugui presumir de ser precisament el model més venut de la gamma, sí que passa per ser tota una referència en la seva categoria, entre altres coses perquè és un d'aquests models perfectes per als quals busquen ull i qualitat per sobre de qualsevol altra cosa.

 

Un GLE que es renovarà amb petites modificacions a nivell estètic, especialment en la part davantera i la posterior que no implicaven una enorme inversió per part de la marca, entre altres coses perquè la part frontal serà molt semblant a la de la nova Classe E.

En l'apartat mecànic, tampoc no hi haurà importants novetats, però sí que des de la marca alemanya han anunciat que optimitzaran les seves mecàniques, tant les de combustió com les híbrides auto recarregables, perquè siguin més eficients i compleixin les especificacions de la futura normativa Euro 7.