A diferència del que passava fa ja unes dècades, quan Mazda era una marca, que tot just tenia quota de mercat al nostre país, avui dia el fabricant japonès no està fent cap altra cosa que anar guanyant a poc a poc pes a les carreteres europees. I el principal motiu d'aquest èxit no és cap altre que la seva encertada aposta en alguns dels segments claus a Europa, especialment el dels SUV.

No és estrany llavors que els seus models més venuts a les carreteres del vell continent siguin el Mazda CX-30 i el Mazda CX-5, dos models que competeixen en dos dels segments més reeixits en els últims temps i que poden presumir de tenir, com sol ser habitual en el fabricant d'Hiroshima, un disseny molt elegant i esportiu que ens diferencia clarament de la resta dels seus rivals directes.

 

Ha estat precisament el CX-5, el seu SUV de mida compacta i que competeix contra grans noms al mercat com és el cas del Peugeot 3008, Kia Sportage o Hyundai Tucson, entre molts altres, el que ha acabat el mes de febrer passat com el més venut de la marca nostre país.

Mazda continua apostant a les bones promocions amb la sev CX-5

Veient que aquest model està passant ara per un bon moment comercial, en el fabricant no han fet cap altra cosa que continuar aplicant un interessant descompte a la seva versió d'accés. En aquest cas, tal com podem veure en quecochemecompro.com, descompte és de més de 2000 €, pel que el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest Mazda es queda per sota dels 29.000 €, és a dir, un preu que ho situa a la mitjana del seu segment.

Si bé és cert que en aquest cas la marca japonesa l'ha dotat amb un motor de gasolina tradicional de 165 cavalls sense cap sistema de micro hibridació lleugera, una cosa que el deixa potser un pas per darrere de models com el Tucson o el Nissan Qashqai en aquest sentit, aquest CX-5 pot presumir de tenir un nivell de qualitat dels seus materials, d'equipament de sèrie i d'estatus dins del segment que el situen un esglaó per sobre de la immensa majoria dels generalistes sense que això repercuteixi en un preu molt més alt.

 

És per això que, encara que no tingui el nivell de vendes que tenen alguns dels seus rivals directes, no són pocs els que veuen en aquest model una opció perfecta per als quals busquen model una mica superior a la resta però sense arribar als preus de les marques prèmium.