No és que sigui precisament cap secret que Mazda es posiciona un esglaó per sobre de la immensa majoria de marques generalistes al nostre país. De fet, un dels rivals més directes que té la marca japonesa és Volkswagen, una marca també que es troba a mig camí entre les generalistes i les prèmium.

En aquest sentit, és habitual que els preus de la marca japonesa se situen també un esglaó per sobre dels de la gran majoria de marques generalistes, encara que això no significa que de tant en tant els d'Hiroshima no optin per llançar promocions molt interessants en els seus models.

I això és precisament el que estan fent actualment amb un dels seus models estrella, el Mazda CX-30, el representant del fabricant japonès en tots els SUVcompactos que competeix contra grans noms a Espanya com són el Seat Ateca, el Hyundai Tucson, el Skoda Karoq o el Peugeot 3008.

 

Si bé és cert que els seus rivals directes pot presumir de tenir una relació qualitat preu molt atractiva, també ho és que el model japonès, sent com és un model que se situa un esglaó per sobre d'aquests, té ara un preu que el converteix en una de les millors alternatives dins del seu segment.

L'oferta que converteix el Mazda CX-30 en un SUV molt interessant

I és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, la marca del Japó ha optat per aplicar un descompte de gairebé 5000 € a la versió més bàsica d'aquest CX-30. D'aquesta forma, la versió més senzilla d'aquest sud es queda just per sobre del 25.000 €, una quantitat més que interessant tenint en compte les seves característiques.

Sobretot tenint en compte que, si bé és cert que el seu motor d'accés té una potència de 122 cavalls, una potència menor que la que tenen els seus rivals directes, també ho és que aquesta mecànica porta associada a un sistema de micro hibridació lleugera, el que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT com un factor cada vegada més diferencial en un mercat com el d'Espanya.

 

A nivell d'equipament, arriba de sèrie amb, entre altres coses, control d'angle mort, bluetooth, USB, control de creuer adaptatiu, fars LED, Head Up Display, sistema de navegació, avís precol·lisió, evidenciant així el seu caràcter semi prèmium per sobre de la gran majoria s'els seus rivals directes. Segur que aquesta oferta va ajudar que les vendes d'aquest CX-30 augmentin de forma notable aquest últim mes de l'any i a ajudar la marca japonesa augmenti també la seva quota de mercat a Espanya.