Si bé és cert que Mazda concentra bona part de les seves vendes al seu mercat natal, el del Japó, els d'Hiroshima saben molt bé que Europa s'ha convertit també en un dels seus millors terrenys de joc.

Un terreny de joc en el qual no són d'altres que els SUV els models que s'han convertit a la carrosseria estrella en els últims anys. No és que sigui precisament cap secret que la immensa majoria de marques han optat per deixar de banda a les berlines i als monovolums per centrar tots els seus esforços en els SUV. I Mazda és una d'elles.

 

Per molt que dins del catàleg del fabricant hi continuïn havent berlines, com és el cas de la versió sedan del Mazda 3 o el Mazda 6, els japonesos fan gust molt bé que els seus models més reeixits a les carreteres del vell continent són els SUV. En concret, al nostre país, no és cap altre que el CX-30 el que pot presumir de ser el top vendes del fabricant.

La rebaixa de preu del Mazda CX-30 a Espanya

Això sí, per molt que aquest model pugui presumir de ser el més venut del mapa a Espanya, això no significa que tingui una enorme quota de mercat. Més aviat el contrari. El fet de lluitar contra models tan reeixits com el Peugeot 2008 o el Toyota C-HR, i a sobre fer-ho sent un model que se situa per preu per sobre de la mitja a causa del seu caràcter prèmium, provoca que en molts casos sigui el fabricant el que opti per aplicar un interessant descompte a la versió d'accés.

Així, tal com podem veure en quecochemecompro.com, més alt per aplicar un descompte de gairebé 5.000 € a la versió més senzilla d'aquest CX30. Un descompte que, això sí, com sol ser habitual en aquests casos, va unit a condicions específiques de finançament.

 

D'aquesta forma, el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest model japonès és de poc més de 25.000 €, un preu molt interessant tenint en compte que, de sèrie, arriba amb un motor de 122 cavalls de potència associat a una petita mecànica elèctrica a tall de micro hibridació lleugera que li permet poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un factor cada vegada més important en les vendes de models nous a Espanya.

Amb un molt bon equipament de sèrie, com sol ser habitual a Mazda, un disseny elegant i esportiu, aquest model pot presumir de ser un dels millors en el seu segment, especialment per a aquells que estiguin disposats a pagar una mica més per fer-se amb un model per sobre de la mitja.