El desembarcament a Espanya de les marques xineses és imparable en tots els segments. Per preu, prestacions i, fins i tot, per disseny; els vehicles de marques amb seu a l'immens país asiàtic són una alternativa ferma en un mercat en el qual els preus creixen sense fre i el que s'ofereix no és gaire més que fa uns mesos. Una de les marques xineses que més temps porten al nostre país és DFSK, que ens presenta un SUV que, per mida, es pot comparar amb el Seat Tarraco. Avui, parlem del DFSK 580.

A la teva disposició per menys de 25.000 euros
I si bé és cert que els 4,68 metres de llarg que té el DFSK 580 l'apropen moltíssim en mida als 4,73 del Seat Tarraco; no ho és menys que els 23.775 euros a partir dels quals pots emportar-te una unitat a casa, li apropen més en preu els 21.790 euros que costa actualment la versió d'accés del Seat Ateca. Com el Seat Tarraco, el DFSK 580 té 7 places i un maleter molt generós. El seu punt feble és el consum: 9 litres cada 100 km.
Què ens ofereix el DFSK 580?
Disposa, i això el converteix en una opció molt interessant, de dues places addicionals que s'habiliten en l'espai de càrrega i poden ser utilitzades per adults sense cap problema, una cosa que no ocorre|passa en altres cotxes similars les dues places addicionals dels quals són, en realitat, seients només aptes per a nens o persones d'escassa estatura i corpulència. El DFSK, almenys en aquest punt, guanya tots: és un 7 places de veritat amb el preu d'un SUV mitjà barat. El seu maleter, sense habilitar la tercera fila de seients, assoleix els 400 litres i l'habitacle, en general, és ampli i còmode. El cotxe es presenta amb dos nivells d'acabat: el Luxury, superior i l'Intelligent, bàsic. De sèrie, disposem de seients regulables, climatitzador automàtic, llantes de 17 polzades, llums LED per a conducció diürna, sostre solar automàtic i sistema d'infoentretenimiento amb pantalla d'11 polzades, entre altres elements. El motor que equipa és de gasolina, ha estat fabricat per Mitsubishi i ofereix 150 CV de potència. És un 1.5 amb quatre cilindres i està associat a una caixa de canvis automàtica. A més de la versió de gasolina, n'hi ha una altra d'apta per utilitzar GLP, la qual cosa s'agraeix vistos els elevats consums del motor de gasolina.