Tenint en compte els excel·lents resultats que havien aconseguit en el passat 2023 els dos models més venuts de Dacia i MG, és a dir, el Sandero i el ZS, no eren precisament pocs els que asseguraven que aquests dos models i continuen sent els dos models segurament més destacats a Espanya el 2024.

I és que cap recordar que l'utilitari romanès va acabar el passat 2023 sent el model més venut a Espanya i que el SUV xinès va acabar sent ni més ni menys que el quart cotxe més matriculat a les nostres carreteres, quedant-se a més molt a prop d'entrar al podi i de superar en vendes al Toyota Corolla.

 

En aquest sentit, tenint en compte els resultats de vendes dels tres primers mesos de 2024, és evident que el Sandero continua sent el rei a Espanya, però també ho és que el ZS ha fet un parell de passos enrere ja que, tenint en compte les seves xifres de vendes, s'ubica en la sisena posició, és a dir, dues posicions per sota respecte a la que va acabar en el passat 2024.

El Nissan Qashqai dona un cop a sobre de la taula

Però el més curiós respecte a les xifres de vendes del mes de març passat és que no has anat cap d'aquests dos models, ni tampoc el Seat Arona o el Toyota Corolla, el segon i el tercer cotxe més venut en el passat 2023, el que ha acabat sent el cotxe més matriculat a Espanya el tercer mes de l'any.

No ha estat cap altre que el Nissan Qashqai el que ha donat un veritable cop a sobre de la taula situant-se com el cotxe més matriculat en el març a Espanya i deixant molt clar que, després d'alguns anys veient com models com el Kia Sportage, el Hyundai Tucson o el Peugeot 3008 li havien robat molt protagonisme, ara torna a ser l'autèntic rei de la seva categoria.

 

I és que el millor en el cas del model japonès no és tan sols que hagi acabat aquest mes de març passat com el cotxe més matriculat, és que, tenint en compte les seves bones xifres de vendes durant els dos primers mesos de 2024, actualment el Qashqai passa per ser ni més ni menys que el tercer cotxe més matriculat a Espanya tan sols superat pel Dacia Sandero i el Toyota Corolla.

La diferència de vendes respecte al Sandero és de més de 1000 matriculacions a favor del model romanès, però tenint en compte que la diferència de vendes respecte al Corolla és de tot just 8 unitats, no seria estrany que el Nissan, que acumula més de 6.000 vendes en aquest primer trimestre, acabés superant el Toyota en els propers mesos.