Tan sols fa falta veure les xifres de vendes generals al nostre país i a Europa per adonar-se que els SUV continuen sent la carrosseria de moda al vell continent. Això sí, per molt que aquest tipus de models hagin aconseguit gairebé esborrar per complet del mapa carrosseries com les berlines i els monovolums, es pot tenir en compte que cada vegada són més les marques que estan apostant per desmarcar-se d'aquest tipus de carrosseries i apostar per dissenys més innovadors.

Com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que Citroën sempre s'ha caracteritzat per tenir aquest punt de risc en els seus dissenys, la marca francesa és una de les que estava apostant per un nou tipus de carrosseria que molts experts consideren que serà la clau en el futur: una carrosseria tipus crossover que barreja elements d'una berlina convencional i d'un SUV.

 

Un bon exemple d'aquest tipus de models són els nous Citroën C4 X i Citroën C5 X, sent aquest últim una opció molt interessant per a aquelles famílies que no volen saber res d'un SUV però sí que busquen un una berlina amb un toc diferencial a la resta.

El Citroën C5 X és una opció interessant

Es pot tenir en compte també que aquesta nova aposta per dissenys arriscats per part de Citroën arriba de la mà també d'opcions interessants mecànicament parlant. I és que aquest Citroën C5 X compta amb una versió híbrida endollable que el converteix en una opció molt polivalent, entre altres coses perquè compta amb més capacitat de càrrega que molts SUV a Espanya i amb etiqueta ZERO de la DGT.

 

Com bé saben els que estan interessats en fer-se amb un cotxe amb aquest tipus de motor, els PHEV es caracteritzen per tenir com a mínim 50 km d'autonomia en manera 100 × 100 elèctric i, alhora, tots els avantatges d'un motor de combustió tradicional, per la qual cosa és un model perfecte per afrontar petits desplaçaments urbans amb el seu motor elèctric i llargs desplaçaments en carretera i autopista amb el seu motor de combustió.

Com bé podem veure en el configuradors de Citroën, aquest C5 X amb aquest motor híbrid endollar parli compte ara amb una oferta de finançament que passa per una quota mensual de tan sols 280 €. Això sí, tenint en compte totes les comissions i els interessos, l'entrada i la quota final, el preu final a terminis d'aquest model freguen els 50.000 €.