El més habitual és que, almenys en la immensa majoria de mercats, els models que poden presumir de ser autèntiques referències en el seu segment formin part de catàlegs de marques molt potents a nivell europeu. Per això no és un pocs els que s'estiguin quedant amb la boca oberta en veure les excel·lents xifres de vendes que està aconseguint una marca que, de fet, molts conductors a Europa gairebé ni coneixen.

No és cap altre que Lynk & Co, una marca xinesa que forma part del gegant asiàtic Geely en qui també hi és  Volvo. Un fabricant, Lynk & Co, què tal de sol té un model al nostre mercat, però que al seu torn pot presumir de ser un dels models més venuts en un segment que no deixa de créixer mes rere mes de les carreteres espanyoles.

 

Es tracta del 01, un SUV de mida compacta que arriba amb un motor híbrid endollable i que, com bé saben en la immensa majoria de marques amb molts anys a Europa, s'ha convertit en un dels híbrids endollables més venuts en els últims temps a Espanya.

L'èxit del Lynk & Co 01 a Espanya

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, el preu de partida d'aquest model, que arriba amb tan sols una versió i ho fa això si molt ben equipat de sèrie i en tots els sentits i amb un motor de 261 cavalls, és de poc més de 38.000 € gràcies al descompte de més de 6000 € que ha aplicat ara el fabricant.

 

Un dels grans arguments de venda d'aquest model és evidentment el fet de què, sense ser un model 100 × 100 elèctric, gràcies que compta amb aquesta mecànica pot presumir de tenir una autonomia en manera elèctrica de més de 50 km, el que el converteix en una opció perfecta tant per al dia a dia en les adversitats gràcies al seu petit motor elèctric com per a un model perfecte per a llargs viatges a la carretera i autopista que fas és un motor de combustió.

Tanmateix, el gran èxit d'aquest model ha arribat de la mà d'una interessant proposta per part de la marca, que no és cap altra que la de fer-se córrer a través d'un sistema de subscripció mensual, un sistema al més pur estil Netflix, Spotify o HBO i que, a diferència dels habituals programes de rènting, no implica cap permanència amb la marca, la qual cosa el converteix en un model molt atractiu en aquest sentit.