Si bé és cert que Škoda no té cap altra intenció que la de posicionar-se com una de les marques generalistes de més pes nostre mercat, una tasca que no és precisament senzilla, també és cert que la marca txeca sap molt bé que té un model que pot rivalitzar perfectament amb el Dacia Sandero.

No és que sigui precisament cap secret que el model romanès és un model que, per qualitat i per preu, se situa per sota de la immensa majoria dels utilitaris a la venda al nostre mercat. Tanmateix, tampoc no és cap secret que, a nivell de vendes, el sender pot presumir de ser l'utilitari més venut al nostre país, ocupant actualment la tercera plaça en el rànquing general de vendes a Espanya.

 

És per això que marques com Škoda, que per molt que no vulguin entrar en batalla directa amb Dacia en tot el que es refereix al mercat low-cost, sí que aposten dir quan per aplicar grans descomptes als seus utilitaris, en aquest cas el Fabia. Un Škoda Fabia que ha estrenat generació recentment i que pot presumir, entre moltes altres coses, de ser un model quedat aturat en el més de menys que les cinc estrelles en la ser cada vegada més exigents proves de seguretat de l'Euro NCAP.

L'oferta de Skoda que converteix al Fabia en un rival molt top del Dacia Sandero

Però el millor de tot és que, tal com podem veure en quecochemecompro.es, per molt que el Škoda Fabia sigui un model millor en gairebé tot respecte al Sandero, la diferència de preu entre els dos models no és que sigui precisament enorme. Mentre que el model romanès es queda just per sota dels 12.800 € comptant ja amb totes les promocions i descomptes, la versió més bàsica del model txec té un preu de partida de 15.200 euros comptant també amb tots els descomptes i promocions incloses.

 

Es pot destacar que, per molt que el Sandero arribi amb un motor de 90 cavalls i el Škoda vol amb una mecànica de 80 cavalls, el model petit és molt millor en tot, tant referent a nivell general del model, a la qualitat dels seus materials, a l'equipament, als ajuts actius i passius a la conducció així com en l'habitabilitat i capacitat de càrrega.

D'aquesta forma, no seria precisament estrany que el model txec anés poc a poc retallant distàncies gràcies a aquesta bona oferta que la marca ha posat a sobre de la taula.