Va ser fa ja uns anys quan Fiat, una marca que sempre havia tingut un buit important a les carreteres espanyoles i europees, va decidir recuperar al seu 500, un model que havia triomfat temps enrere.

Una decisió que segurament passa per haver estat de les millors que han pres a la marca que ara forma part de Stellantis. I és que el Fiat 500 pot presumir no tan sols de ser el model més venut de la marca a Europa, sinó de ser el líder del seu segment, el segment A, el dels urbans, a molts països inclosa Espanya.

És cert que és un segment molt menys competit que d'altres, entre altres coses perquè la immensa majoria de marques han optat per deixar d'apostar per ell. Això sí, l'èxit del 500 és precisament el que ha propiciat que marques com Seat, Volkswagen, Skoda, Renault o Peugeot, entre d'altres, ja no tinguin un urbà.

Però si ja la decisió de tornar a posar a la venda el 500 amb el seu icònic disseny va ser una decisió encertada, la que van prendre fa tot just uns anys a Fiat amb aquest model va ser encara més encertada. I és que van apostar per la micro hibridació.

El Fiat 500 amb etiqueta ECO és una ganga a Espanya

Conscients que és un model que compren conductors que saben que l'utilitzaran de forma habitual en entorns urbans i a tot estirar interurbans, amb viatges de distàncies curtes i sense gaire equipatge, a Fiat van optar per fer d'ell un model capaç de lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un factor de compra cada vegada més determinant a Espanya.

 

I és que, per molt que la versió elèctrica d'aquest 500 sigui també una opció molt interessant, és la de combustió, amb un petit motor de 70 cavalls de potència però que és molt eficient, la que més alegries en forma de vendes els està donant. Per això el continuen promocionant amb ofertes tan interessants com l'actual.

La versió que compta amb l'esmentat motor i l'acabat RED, més que completo de sèrie, té un preu que es queda just per sobre dels 17.000 euros sempre que optem per finançar la compra amb la marca. Un preu de riure tenint en compte els preus actuals del mercat en general i que segur que ajudarà que aquest model continuï tenint molt èxit.