Com bé saben aquells que han seguit atentament les novetats de Lexus en els últims temps, una de les grans apostes de la marca prèmium japonesa per a Espanya i per a Europa ha estat en llançament del seu SUV més compacte, el LBX. En aquest cas estem davant d'un model que arriba per convertir-se en tota una referència entre aquells que busquin un SUV urbà prèmium i híbrid, i que per tant se situa un esglaó per sota tant referent a mida com a potència respecte a l'UX.

 

Ha estat precisament l'entrada en joc del LBX la que ha provocat que la marca prèmium de Toyota hagi decidit retocar el llit del seu germà gran, l'UX, de tal manera que ara aquest pot presumir de comptar amb una versió més potent i més ben equipada, una nova versió que busca diferenciar clarament aquests dos models.

La nova versió del Lexus UX

Es pot recordar que l'UX ja era un dels models més atractius dins del segment prèmium C-SUV, entre altres coses perquè, a diferència del que passa amb models com el BMW X1, el Mercedes GLA, el Volvo XC 40 o l'Audi Q3, aquest Lexus, com no podia ser de cap altra forma tractant-se d'un model prèmium de Toyota, arriba de sèrie amb un motor híbrid auto recarregable.

En aquest cas la marca japonesa ha optat per llançar la versió més potent d'aquest model, una versió que compta ara amb un motor que en conjunt acaba oferint 199 cavalls de potència i que a més pot associar-se a una tracció a les quatre rodes, convertint a aquest Lexus en una opció realment interessant.

 

Sobretot tenint en compte que aquest increment de potència no li impedeix continuar sent un model també molt atractiu referent al consum gràcies a comptar amb la mecànica híbrida auto recarregable que arriba al seu torn associat a una transmissió automàtica, i que també li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un dels grans arguments de venda a Espanya.

El rang de preus d'aquest model va a 43.900 € en el cas de la versió d'accés a gairebé 60.000 € en el cas de la versió millor dotades amb tracció a les quatre rodes, amb fins a cinc nivells d'acabats comptant amb totes les versions. Evidentement, com sol ser habitual en tots els models, són les versions intermèdies, les que tenen preus d'entre 49.000 i 53.000 €, els que van acabar sent les millors opcions quant a relació qualitat preu.