Per molt que Lexus, la marca prèmium de Toyota, no pugui presumir en cap cas de tenir la mateixa quota de mercat que té la seva marca mare, això no significa que els japonesos no busquin sempre treure el màxim partit a tots i cada un dels seus models.

En aquest sentit, tal com han fet bones part de les marques prèmium, la immensa majoria dels esforços de la marca japonesa estan centrades en el dia d'avui en els SUV, la carrosseria que s'ha tornat la referència tant a nivell europeu com a nivell mundial. No és casualitat llavors que els dos models més venuts de Lexus a Espanya, per exemple, siguin l'UX i el NX, dues SUV de dimensions compactes.

 

I aquesta aposta pels SUV ha provocat que, evidentment, un altre tipus de carrosseries hagin quedat gairebé en l'oblit. Una d'elles és la dels models tipus sedan, en aquest cas del Lexus IS, un model que fa ja un temps que va desaparèixer del catàleg de la marca japonesa al nostre país però que, com bé saben els amants d'aquest tipus de cotxes, continua estant a la venda en diferents mercats, entre ells per exemple el dels Estats Units.

El Lexus IS tindrà una nova vida en forma d'elèctric

Un model que ha rebut recentment un rentat de cara per continuar allargant la seva vida comercial però que, com bé apunta en el Lexus, la seva nova generació ja s'està coent.

Una nova generació en la qual la marca prèmium japonesa no farà cap altra cosa que dur a terme una transformació total d'aquest model, entre altres coses perquè, a diferència del que passa amb el model actual, el nou IS, que arribarà el 2025, ho farà en forma d'un model 100 × 100 elèctric. Sabent que els models elèctrics són els models del futur a nivell mundial, a Lexus saben molt bé que el millor que poden fer és apostar per aquest tipus de mecàniques en un model que tardarà uns anys a arribar al mercat.

 

Pel que es refereix al disseny, se sap molt poc d'aquest model, encara que el fet sí que han deixat molt clar que, més enllà de la variant normal de la seva carrosseria sedan, la idea de Lexus és també llançar una versió amb carrosseria tipus shooting brake, és a dir, una carrosseria més enfocada que ells que busquin un familiar.

En compte que encara falta molt per al seu llançament comercial, és molt probable que durant els propers mesos i anys es vagin coneixent nous detalls d'un model que estava condemnat a desaparèixer però que Lexus ha optat per donar-li una nova vida. una nova vida en forma d'elèctric.