EL Lexus UX és un dels models més importants dins de la gamma de la marca japonesa. Entre altres coses perquè, en espera que arribi l'esperat de BX, un súper d'una mida inferior que s'ubicarà un esglaó per sota de l'UX, aquest continua sent el model d'accés a la marca prèmium de Toyota.

Això sí, com bé saben els que estan interessats en un d'aquests models, Lexus acaba d'actualitzar el seu UX, una actualització que ha arribat de la mà de petits canvis quant a disseny i, sobretot, d'un gran avanç en matèria de tecnologia i equipament.

 

De moment encara està la venda la generació sortint que, com bé podem veure en quecochemecompro.com, té un preu de partida en la seva versió més senzilla amb un motor híbrid de 184 cavalls de potència de menys de 35.000 €. Tanmateix, és un preu que es queda molt per sota del que ha fixat la marca per a la nova versió d'aquest UX, en concret per a la nova versió 100 × 100 elèctrica, una de les que s'espera que tingui millors resultats de vendes.

El nou UX elèctric no és barat, però és un SUV molt top

Com hagués apuntat el fabricant, el preu de partida de la nova versió d'aquest o X 100 × 100 elèctric en el seu acabat més senzill, que de senzill té precisament molt poc, arrenca just per sota dels 53.000 €. Un preu que, tenint en compte les diferents promocions i descomptes del fabricant, podria acabar sent molt més baix.

Evidentment el motor elèctric és el millor arma de venda d'aquest model, entre altres coses perquè compta amb una bateria de 77 kW hora que li permet tenir autonomia d'uns 450 km.

 

Una xifra que, com bé saben tots els que estan interessats en un model 100 × 100 elèctric, variarà depenent de la conducció, sent menor si s'opta per una conducció a altes velocitats i sent fins i tot superior fent un ús exclusivament en conducció urbana o interurbanes a baixes velocitats, on la capacitat de regeneració de la bateria gràcies a la frenada regenerativa és molt més gran.

El millor en aquest cas és que, malgrat que evidentment en els acabats superiors és on podrem trobar l'últim en tecnologia del fabricant, en el més bàsic de tot n'arriba ja més que completo de sèrie, evidenciant que Lexus vol fer d'aquest model u dels SUV de mida compacta prèmium més ben dotats del nostre mercat.

I és que compta de sèrie amb, entre altres coses, llums LED per a la conducció diürna, assistent d'arrancada en pendent , alerta de canvi involuntari de carril, encesa automàtica de llums i sensor de pluja, avís de trànsit creuat posterior, volant multifunció ajustable en altura i en profunditat, control de creuer adaptatiu i limitador de velocitat, connexió USB i Aux, navegador, ràdio digital DAB i Bluetooth.