Lexus no és un fabricant que pugui presumir precisament de tenir una enorme quota de mercat al nostre país. De fet, a diferència del que passa amb la seva marca mare, Toyota, que passa per ser el fabricant més venut a les carreteres espanyoles, el fabricant prèmium de Toyota té seriosos problemes per competir amb marques també molt importants com és el cas del BMW, Mercedes i Audi, molt més assentades entre els que busquen un prèmium a Espanya.

Tanmateix, que sigui una marca que amb prou feines es ven al nostre país no significa que no tingui models gaire interessants al seu catàleg. És més, no són pocs els que consideren que opcions com el Lexus UX, un SUV de mida compacta que competeix contra grans homes com és el cas del Mercedes GLA, el BMW X1 i l'Audi Q3, no és una opció amb millor relació qualitat preu que la dels alemanys.

 

Això sí, un dels models més esperats del fabricant japonès és el que es quedarà precisament un esglaó per sota quant a mida i prestacions de l'UX, el LBX, un model que ja té preus oficials al nostre país.

El Lexus LBX, l'aposta més barata de la marca a Espanya

La idea d'aquest model no és cap altra que la de convertir-se en una referència entre els SUV urbans de caràcter prèmium, un segment en el que aquest tipus de models, i menys amb un motor híbrid com és el que compta aquest Lexus, tot just tenen presència.

 

Si bé és cert que la marca japonesa optat per oferir diferents tipus d'acabats que acaben provocant que les millors versions tinguin preus que freguen els 50.000 €, es pot destacar que la versió més senzilla d'aquest model es queda just per sota dels 34.000 €, de tal manera que es converteix en una opció molt interessant per a aquells que busquin un model molt millor dotat en tots els sentits quines opcions tan interessants ja com és el cas en el Toyota Yaris Cross, l'equivalent generalista d'aquest model.

Com no, el seu motor híbrid auto recarregable, en aquest cas de 136 cavalls de potència, es converteix en un dels seus millors arguments de venda, entre altres coses perquè és un motor que li permet tenir un consum molt baix, l'etiqueta ECO de la DGT i que no necessita cap tipus càrrega externa. No seria estrany llavors que, encara que no aconseguís grans xifres de vendes, aquest model es posiciona farà com una de les millors opcions en el seu segment.