No és que siguin precisament pocs els conductors que dels últims mesos estan descobrint MG com una de les marques més interessants al nostre mercat. És més, per molt que sigui un fabricant que anys enrere fos conegut per a la venda models amb aquest aire britànic que li asseia també, avui dia és una marca que forma part del gegant asiàtic Saic Motors, els models del qual no tenen res a veure amb els de l'antic fabricant.
De fet, els plans del fabricant passen ara per convertir-se en una de les marques low-cost de referència a nivell mundial, tenint a Europa un dels seus millors mercats en aquest sentit.
Per posar un exemple, les vendes d'aquesta marca han crescut més d'un 800 % a Espanya en el passat 2022 respecte a l'any anterior. Un augment en la seva quota de mercat que ha vingut de la mà de llançament al mercat de diferents models en els que la relació qualitat preu els converteix en opcions gairebé imbatibles.
Tanmateix, per molt que a Europa aquesta marca sigui una de les marques de moda, es pot també tenir en compte que el mes que porta anys triomfant en altres mercats, sent precisament un dels que més xifra de vendes aconsegueix des de fa ja anys: el mercat de l'Índia.
MG presenta l'actualització d'un dels seus SUV estrella
Ha estat recentment celebrat el Saló de l'Automòbil de Nova Delhi, a l'Índia, on el fabricant xinès esgotat per presentar l'actualització de meitat de cicle de la qual és ja una suma de les estrelles en aquest mercat: MG Hector.
En aquest cas estem davant d'un model que, almenys de moment i tret que els plans del fabricant canviïn de forma radical, ni es ven ni es vendrà a Europa. Un model que pot presumir de ser un SUV de set places que, com és habitual en el fabricant, pot presumir també de tenir una relació qualitat preu molt millor quedar alguns dels seus rivals directes, especialment quant al cost del model, que se situa un esglaó per sota.
Una actualització de meitat de cicle en la qual arriben importants canvis a nivell estètic així com de tecnologia i equipament, una posada al punt que li permetrà poder allargar la seva vida comercial uns quants anys més en un dels mercats en els quals més èxit està tenint aquest model.
Veient-lo, no són pocs els que donen per fet que, si MG optés per seguir el mateix camí que està fent a Espanya amb altres models, és a dir, fixar preus molt baixos, per molt que aquest Hector sigui un SUV de set places i per tant lluiti en un segment poc venut al nostre país, tindria cert èxit.