Com molt bé saben els que sempre han tingut Kia com una de les seves marques de referència al nostre país, el fabricant coreà ha canviat molt des dels seus primers passos a les carreteres espanyoles.

I és que si bé és cert que avui dia continua sent un fabricant que vas al seu èxit de l'excel·lent relació qualitat preu dels seus models, queden ja molt lluny els dies en què la marca optava per poder models al mercat amb prestacions molt senzilles i amb equipaments molt bàsics.

 

Tan sols fa falta veure alguns dels últims models que has posat al mercat la marca associada a Hyundai per adonar-se de l'important pas davant que han donat en aquest sentit, sent els millors exemples models com el nou Sportage, el nou Niro o el EV6, el primer 100 × 100 elèctric esportiu que posa a la venda la marca a les carreteres europees.

El Kia EV6 és un model molt a tenir en compte

És precisament el EV6 u dels models que més alegria està donant a la marca en els últims temps. No precisament perquè tingui una quota de mercat comparable amb altres models amb motors de combustió, sinó perquè és un model que a poc a poc està guanyant terreny dins del segment dels elèctrics, un segment que tant a Espanya com a Europa està dominat per Tesla.

 

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, la versió més senzilla d'aquest model compta ara amb un descompte de gairebé 10.000 €, el que provoca que el seu preu de partida es queda just per sota dels 44.000 €. Es pot tenir en compte que és un preu associat a condicions específiques de finançament i que arriba també de la mà de l'aplicació dels ajuts del govern per a la venda de cotxes elèctrics, per la qual cosa el seu preu final podria ser bastant superior tenint en compte comissions i interessos.

En qualsevol cas, la versió més bàsica arriba ja amb un motor de 170 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir gairebé 400 km d'autonomia, una xifra ja molt considerable i que està provocant que cada vegada siguin més els que el vegin com una alternativa als Tesla així com altres models prèmium del mercat.

No seria estrany llavors que, amb l'evident encara que lent creixement dels elèctrics a Espanya, aquest model anés guanyant cada vegada més pes al nostre país.