Com no podia ser de cap altra manera veient les xifres de vendes del mes d'agost passat, la satisfacció a Kia és enorme. I és que la marca coreana, gràcies a les vendes dels seus models estrella, ha aconseguit superar Volkswagen quant a les xifres de vendes totals en el que portem d'any i se situa ja com la segona marca quant a quota de mercat al nostre país.

Si bé és cert que a Kia són molt conscients de l'enorme dificultat que tindran a l'hora de poder anar cap a Toyota, la indiscutible marca número u al nostre país, el fet de ser la segona marca més venuda en aquest 2022 confirma el bon treball realitzat pels asiàtics en els últims temps.

 

El millor en el cas de Kia és que, a diferència d'altres marques, basen el seu èxit no tan sols en un o dos models, sinó en diverses opcions que estan sent cada vegada més destacades en diferents segments. Això sí, saben molt bé a Kia que bona part de les vendes que aconseguir al nostre país passen per dos models en concret: el Niro i el Sportage.

El Kia Sportage continua creixent en vendes a Espanya

Dos models que han estrenat recentment generació i que presumeixen de ser dels més venuts en el seu segment. Crida especialment l'atenció el cas del Sportage, entre altres coses perquè competeixen un dels segments més renyits del nostre mercat: el dels SUV de mida mitjana. Un segment en el qual apareixen grans homes com el Hyundai Tucson, que pot presumir de ser el número u en vendes en el que portem d'any a Espanya, el Seat Ateca o el Peugeot 3008.

És per això que els bons resultats d'aquest model el mes d'agost passat no fan cap altra cosa que confirmar el bon treball fet per Kia en aquesta nova generació. Una nova generació en la qual aquest model ha fet un important pas endavant en tots els sentits, tant a nivell de disseny com de tecnologia, equipament i qualitat general.

 

Les gairebé 1.200 matriculacions que ha aconseguit aquest vuitè mes de l'any l'han ajudat a ser el cinquè model més venut al nostre país a l'agost, i també l'han ajudat a ubicar-se en l'11a posició en el que portem d'any a Espanya. Una posició molt destacada que, per molt que l'allunyi evidentment del Tucson, el seu rival més directe, parla molt bé de Kia i de la nova generació d'aquest Sportage.