Entrar en el nou Mercedes GLC és semblant a creuar les portes d'un hotel de gran luxe. No és només un cotxe. És un espai pensat per relaxar, impressionar el conductor i els seus passatgers en un ambient de sofisticació absoluta i embolicar el conductor i els seus passatgers en un ambient de sofisticació absoluta. La marca alemanya ha comprès que, en un món cada vegada més connectat, l'interior és la veritable carta de presentació d'un vehicle prèmium.
La primera impressió ho diu tot. Una enorme superfície digital recorre el tablier, convertint l'habitacle en una sala futurista. No són pantalles soltes, són tres monitors ocults després d'un mateix vidre, creant un efecte de continuïtat que sorprèn. Mercedes l'anomena Hyperscreen. Per al client, és senzillament un aparador de luxe i tecnologia.

Així és el nou interior del Mercedes GLC elèctric
El sistema està governat pel nou Mercedes OS, un programari capaç de reaccionar a l'instant i mostrar gràfics d'altíssima resolució. No fa falta aprendre complicats menús: tot està a mà, tot flueix. El conductor gaudeix d'un quadre de 14 polzades, la consola central ofereix una altra pantalla de la mateixa mida, i el passatger rep un espai propi de 10,25 polzades. Cada un té el seu racó digital, com en la suite d'un hotel modern on cada hoste pot ajustar la seva il·luminació o la seva televisió.
L'atenció al detall continua sent marca de la casa. Els airejadors en forma de turbina, il·luminats subtilment, semblen peces d'alta rellotgeria. En contrast, les sortides centrals adopten un disseny més minimalista, envoltades d'alumini raspallat. La barreja de tecnologia avançada i materials nobles aconsegueix un ambient exclusiu que recorda més a un lounge privat que a un SUV.

L'habitacle més digital de la història de Mercedes
No tot és estètica. La cabina ha estat dissenyada per fer la vida més còmoda. La il·luminació ambiental transforma l'interior en un espai acollidor de dia i vibrant de nit. Els seients emboliquen com butaques de club, combinant ergonomia amb un disseny elegant. L'aïllament acústic converteix cada trajecte en un viatge en primera classe, on la ciutat queda fora i només queda la calma.
El luxe no està renyit amb les prestacions. Sota aquesta pell refinada, el GLC elèctric amaga dos motors amb més de 400 cavalls de potència i una autonomia propera als 700 quilòmetres. Viatjar lluny sense preocupar-se de recarregar es converteix en part de l'experiència, i el sistema de càrrega ràpida garanteix que les parades siguin curtes i eficients. Un equilibri perfecte entre plaer i rendiment.