El millor Cupra Formentor és per a molts i moltes la versió híbrida endollable. Una variant que barreja el millor dels tèrmics i els elèctrics. No obstant això, és un model amb alguns contres a tenir en compte que per a alguns és un mal menor, però per a d'altres són problemes insalvables.

El Cupra Formentor és un SUV compacte esportiu que molts consideren que perd part de la seva essència en la seva versió PHEV. Però res més lluny de la realitat. El seu bloc de 204 CV de potència mou folgadament una carrosseria de 4.450 mm de llarg, 1.510 mm d'alt i 1.839 mm d'ample.

En concret, es mou amb un propulsor que combina un motor tèrmic de gasolina 1.4 que desenvolupa 150 CV de potència i 250 Nm de parell màxim, i un d'elèctric de 116 CV de potència i 330 Nm de parell. En total aconsegueix 204 CV de potència i 350 Nm de parell.

Cupra Formentor Híbrido
Cupra Formentor e-Hybrid

L'inconvenient del Cupra Formentor a tenir en compte segons les necessitats

Així mateix, registra unes bones prestacions. accelerar de 0 a 100 km/h en 7,8 segons i una velocitat punta de 205 km. Mentre que és capaç de recórrer 60 km en mode totalment elèctric gràcies a una bateria de 12,8 kWh.

L'inconvenient d'aquest Cupra Formentor? El seu espai interior. Perquè en haver d'allotjar-les bateries, aquesta versió deixa un maleter més contingut de només 345 litres de capacitat. Es poden ampliar fins als 1.415 litres, però llavors hem de renunciar a les places posteriors. Un problema que és insalvable per a les famílies, però que per a altres conductors és un problema menor. Sobretot per a parelles o clients solters.

Equipament completíssim i un preu molt competitiu

A més, aquesta falta d'espai la compensa amb un equipament molt complet. Inclou elements de sèrie com a:

  • Llantes d'aliatge 46cm (18 ''') PERFORMANCE 38/1
  • Vidres laterals fumats, a partir del pilar B i lluneta posterior fumat fosc
  • Servei online amb UCO, sense codif. unitat princ. àudio, sense interconnexió amb bloqueig electrònic marxa
  • Retrovisors exteriors elèctrics, calefactables, plegables elèctricament i funció descens retrovisor acompanyant en aparcament
  • Control per veu
  • Pilots posteriors LED, indicadors animats direcció marxa
  • Llums de lectura LED amb activació tàctil: 2 en places davanteres + 2 en places posteriors
  • Receptor de ràdio digital
  • Connectivity box: Carregador sense fil
  • Digital Cockpit
  • 7 altaveus
  • Assistent d'engegada en pendent
  • Assistent per als llums de carretera
  • Connexió d'intervals d'escombrada de l'eixugaparabrises, amb sensor de llum i pluja
  • Llums antiboira LED amb funció cornering
  • Coixí de seguretat lateral davant, amb coixí de seguretat per al cap i coixí de seguretat d'interacció davant
  • Coixí de seguretat per a conductor i acompanyant, el de l'acompanyant amb desactivació del coixí de seguretat
  • Fars principals LED amb lent
  • Fre de mà elèctric
  • Detector de fatiga
  • Mirall interior electrocromàtic
  • Control de pressió dels pneumàtics
  • Recordatori de cordat de cinturons en places davanteres i posteriors
  • Bloqueig del diferencial (XDS) assistent de tracció dinàmica
  • Cambra i/o sensor de distància (sistema d'assistència al conductor)
  • Trucada d'emergència privada
  • Sistema d'alerta per canvi involuntari de carril
  • Recolzabraços en consola central amb calaix integrat , posavasos i sortides d'aires posteriors
  • Climatronic (3 zones) amb panell de comandaments del climatitzador darrere
  • Presa de 12V en part davantera
  • Alçavidres elèctrics amb interruptor confort i limitador de força
  • Recolzabraços central davant
  • Ajuda d'aparcament
  • Presa de 230 V al maleter
  • Extern, USB tipus C presa i toma(s) de càrrega
  • Mirror Link

I per si et semblen poques virtuts, atenció al seu preu. Perquè aquest Cupra Formentor e-Hybrid costaria 41.710 euros de no ser pels ajuts del Pla MOVES III i el descompte de Cupra a tall de benvinguda de 1.210 € que deixen un preu final de 35.500 euros.