Va ser fa ja unes setmanes quan Peugeot va presentar oficialment el nou 2008. En aquest cas no estem davant de la nova generació del SUV més compacte de la marca francesa, si no d'una actualització de meitat de cicle per poder així allargar uns quants anys més la seva vida comercial.
Això sí, tal com podem veure en les imatges, aquesta actualització de meitat de cicle ha arribat de la mà d'importants canvis, tant en el que es refereixi el seu disseny exterior com a interior així com també en matèria de tecnologia i equipament. Tanmateix, probablement una de les novetats més interessants d'aquest nou 2008 és que estrena una versió que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT i convertir-se així en l'opció encara més atractiva al nostre país.
Els preus del nou 2008 amb motor MHEV
En aquest cas ho fa a través d'un motor de gasolina de 136 cavalls de potència associat a un sistema de micro hibridació lleugera que arriba al seu torn associat a una transmissió automàtica de sis velocitats. D'aquesta forma, aquest 2008 podrà lluir així la cada vegada més buscada etiqueta de la DGT.
L'únic inconvenient en aquest cas és que aquesta nova versió no és que sigui precisament barata. I és que, el rang de preus d'aquest 2008 amb aquesta mecànica va des de poc més de 30.000 € fins just per sota dels 34.000 € depenent de l'equipament.
És cert que es tracta de preus sense cap tipus de descompte, per la qual cosa evidentment si comptem amb algunes promocions dels concessionaris podrem acabar tenint preus més atractius, però no són pocs els que apuntar que és un preu excessivament car per a un model de la seva categoria.
Sobretot tenint en compte que la nova generació del Toyota C-HR, un model que arriba amb un motor híbrid auto recarregable, una mecànica millor, té uns rangs de preus molt semblants.
Evidentment és molt probable que aquest 2008 continuï sent un dels models més venuts de Peugeot del nostre país i un dels models més venuts de la seva categoria al nostre mercat, però falta saber fins a quin punt molts estaran disposats a pagar aquestes quantitats per un model que acaba tenint també un preu similar a què tenen alguns SUV de categoria superior.