Amb més de 2 milions d'unitats venudes des que va sortir al mercat fa ja uns quants anys, el Renault Captur s'ha convertit en un dels models més venuts de la marca francesa, tota una referència en un segment, el dels SUV urbans, que està creixent cada vegada més tant al nostre país com en bona part de països del mercat europeu.

No és casualitat llavors que siguin molts els que estiguin més que interessats en la nova versió del Captur, un model que acaba de rebre una actualització de meitat de cicle de la seva actual generació en la qual la marca l'ha posat al dia a nivell de disseny amb importants canvis, sobretot en la seva part frontal, adoptant un llenguatge de disseny molt semblant a què té el nou Renault Clio.

 

Això sí, un dels grans arguments de venda que has tingut sempre aquest model hi ha que continua tenint ara que ja es coneixen tots els seus preus a Espanya és precisament l'excel·lent relació qualitat preu que has tingut i, a més, l'àmplia gamma mecànica que Renault posa a disposició dels seus clients amb aquest model.

Els preus del nou Renault Captur

I és que es pot tenir en compte que el rang de preus que tenim actualment amb aquesta versió del Captur va des de poc més de 21.000 € a poc més de 31.000 €, amb moltíssimes opcions intermèdies les que podrem comptar amb fins a tres nivells d'acabats diferents i diferents proposades mecàniques.

La més senzilla de totes passa per un motor de gasolina i 90 cavalls associat a una transmissió manual amb preus de poc més de 21.000 € en la cavat d'accés i poc més de 23.000 en l'acabat intermedi. Un esglaó per sobre se situa un motor de gasolina però en aquest cas amb 100 cavalls de potència i que pot utilitzar també GLP, la qual cosa li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT. Es pot associar a les dues acabats més senzills amb preus de poc més de 22.500 euros i poc més de 24.000 euros.

 

Per als quals busquin motors amb algun tipus d'hibridació, Renault aposta per dues opcions. D'una banda, una mecànica micro híbrida de 140 cavalls de potència amb transmissió manual que tan sols es pot associar a l'acabat intermedi per poc menys de 26.000 € i, d'altra banda, una mecànica també micro híbrida però en aquest cas de 160 cavalls amb transmissió automàtica que es pot associar les dues acabat superiors per uns 28.000 i 31.000 € respectivament.

Un esglaó per sobre se situa la versió que arriba amb un motor híbrid auto recarregable de 145 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i que es pot vincular als tres nivells d'acabat, amb preus de 26.600 €, 28.900 € i gairebé 32.000 €. Una gamma de preus que el converteixen en una de les millors opcions actualment a Espanya.