Renault ha estat sempre un dels fabricants amb millors xifres de vendes al nostre país, entre altres coses perquè la marca francesa ha sabut sempre adaptar-se a les necessitats d'un mercat que sempre ha tingut en marques generalistes com aquesta una de les seves principals opcions per l'excel·lent relació entre la quantitat i el preu dels seus models.

Com no podia ser de cap altra forma, i sobretot tenint en compte que el que busquen aquest tipus de fabricants és aconseguir el major nombre de vendes possibles amb tots els seus models, la marca francesa va prendre un camí fa ja un temps que van prendre també altres fabricants, que no va ser cap altre que el d'abandonar carrosseries que estaven començant a perdre molt pes com les de les berlines o els monovolums i anar amb tot cap a els SUV.

 

Agradi més o agradi menys, el cert és que els SUV s'han imposat des de fa ja anys i han provocat que models tan icònics i tan interessants per a un públic específic com és el cas del Renault Scenic passés a millor vida. Tanmateix, es pot tenir en compte que aquest model és precisament un dels més buscats al mercat de segona mà entre aquelles famílies que necessiten molt espai molta capacitat de càrrega però no volen saber res dels SUV.

El Renault Scenic és un model encara a tenir en compte

Va ser el 2017, quan els SUV estaven començant a guanyaria molt terreny, quan Renault va decidir posar a la venda l'última generació d'aquest monovolum familiar, una opció que va estar disponible amb dos i amb tres files de seients i amb una variant mecànica molt interessant que en el seu cas no era cap altra que és un dièsel amb un sistema de micro hibridació lleugera que li permetia lluir l'etiqueta ECO de la DGT, una cosa molt poc habitual en aquells anys.

El millor en el seu cas és que, com bé saben els que tenen al cap fer-se amb un d'aquests models al mercat de segona mà, per un rang de preus entre 14.000 i 18.000 € podem trobar unitats amb un nombre de quilòmetres més que acceptable i amb un motor i un equipament també molt interessants.

 

Si bé és cert que potser a nivell de disseny és un model que no està conforme amb els models actuals de Renault, és un model que, malgrat que té ja uns anys, es manté més que visc i interessant a nivell de disseny, entre altres coses perquè és un monovolum amb un toc crossover que el senti de meravella. Si a això se li suma que compta amb millor habitabilitat que molts dels models més venuts avui dia així com amb una capacitat de càrrega també més gran que molts dels SUV més reeixits, estem davant d'un model molt interessant.