A Honda saben molt bé, com bé saben també en la resta de fabricants potents a nivell mundial, que l'entrada en joc dels motors 100 × 100 d'elèctrics està obligant a molts fabricants a intentar resoldre un problema que no és que sigui precisament senzill: diferenciar clarament els seus models elèctrics dels seus models de combustió.

I és que no és que sigui precisament cap secret que, si bé és cert que la immensa majoria de fabricants aposten perquè una de les armes d'aquesta diferenciació sigui un llenguatge de disseny diferent entre els seus models de combustió en els seus models 100 × 100 d'elèctrics, els noms juga també un paper fonamental en aquest sentit.

 

Així, en la immensa majoria de fabricants estan apostant per, o bé per un costat crear una família particular de cotxes 100 × 100 d'elèctrics amb un nom en comú com és el cas de la família ID de Volkswagen, o els e-Tron d'Audi, o bé afegir la lletra i al principi o al final del nom del model com estan fent en algunes marques com Peugeot o Opel.

Honda rebatejarà els seus models elèctrics

El programa de crear famílies pròpies dins de les gammes de models de marques molt potents és que les denominacions haurien de ser molt fàcils, com és el cas del Volkswagen.

No passa precisament el mateix en el cas de Honda, que, si bé és cert que el seu primer model 100 × 100 elèctric de la nova era va rebre el nom de Honda i, un nom fàcil i realment atractiu com ho era el model (ja no està a la venda), el seu nou elèctric té un nom que és fins i tot difícil de pronunciar. És el Honda e:Ny1.

 

La idea del fabricant era llançar fins a quatre models dins de la família e:N, però veient que precisament el primer d'aquest grup ha rebut un home que no està gaudint precisament de gaire popularitat i que està generant fins i tot controvèrsia, a la marca japonesa, encara que no l'hagin assegurat oficialment, ja s'estan plantejant molt seriosament rebatejar tant al seu model actual una vegada arribi l'actualització de meitat de cicle com als futurs elèctrics.