Com no podia ser de cap altra forma tenint en compte que els SUV porten ja temps sent la carrosseria de moda tant a Espanya com a Europa, un fabricant com és Honda, que mai no ha tingut precisament gaire pes a les carreteres del vell continent, ha optat per ampliar la seva gamma de models amb aquest tipus de carrosseria per guanyar a poc a poc quota de mercat a Europa.

Una marca que té ja diversos models amb aquest tipus de carrosseria a la venda el nostre país com és el cas del CR-V i el HR-V. Tanmateix, el nou model que està apunto de posar a la venda és un model que es queda precisament a mig camí entre aquests dos models, de tal manera que el nou ZR-V es convertirà en una de les millors opcions per a aquells que hem que ens de mida compacta molt ben dotada en tots els sentits.

 

Un model que està cridat a competir amb noms molt assentats a les nostres carreteres com és el cas del Toyota RAV4, el Ford Kuga, el Peugeot 3008 o el Nissan Qashqai, entre molts altres, entre altres coses perquè pot presumir-se arribar de sèrie amb un motor híbrid auto recarregable, una de les mecàniques més potents a nivell de quota de mercat a Europa.

El Honda ZR-V apunta èxit a Europa

Si bé és cert que la marca japonesa encara no ha donat a conèixer els preus d'aquest model en les seves diferents versions, sí què se sap ja que aquest Honda va obrir el seu llibre de comandes el pròxim estiu, per la qual cosa les primeres unitats lliuraran abans que acabi aquest 2023.

Un model que, evidentment més enllà de tenir en la seva tecnologia híbrida auto recarregable, en aquest cas un motor de 183 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i que per tant li permet dir l'etiqueta ECO de la DGT, un dels seus millors arguments de venda, compta amb un disseny molt atractiu i que fa evident que la moda dels dissenys en els quals les formes corbes guanyen terreny està tornant a les carreteres del vell continent.

 

I és que tan sols fa falta veure les imatges d'aquest model per adonar-se que és un disseny clarament diferenciat d'alguns com el del Toyota RAV4 o el Peugeot 3008, amb formes molt més quadrades i robustes, que no s'assemblen a les d'aquest nou SUV amb formes molt més rodones i amables.