Un dels principals motius pels quin és Toyota s'ha convertit a la marca més venut al nostre país des de fa ja uns anys és perquè cada vegada són més els conductors que venen la marca japonesa una opció molt interessant, sobretot perquè és un fabricant que l'ha apostat tot o gairebé tot als motors híbrids auto recarregables, opcions cada vegada més buscades al nostre país.
En aquest sentit, és de sobres conegut que els Toyota es caracteritzen per ser models molt eficients, molt fiables, que porten molt ben equipats de sèrie referent a la tecnologia i ajuts a la conducció i, a més, que compten amb una excel·lent relació qualitat preu.
El principal problema que té aquest fabricant, i que tenen bona part dels fabricants generalistes al nostre país, són les diferents apostes per part de les marques low-cost que estan arribant a les nostres carreteres. En el cas de Toyota, un dels principals mals de cap actualment és el nou MG3, un model que ha arribat per robar-li molt protagonisme al seu Yaris.
El MG3 comença fort la seva aventura a Espanya
I és que, tal com podem veure al configurador de la marca britànica ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors, la promoció actual de finançament per a la versió més senzilla d'aquest utilitari deixa el seu preu de partida per sota dels 19.000 €, un finançament en el qual a més està inclòs gratis el manteniment durant els dos primers anys o els primers 48.000 km, el que abans succeeixi.
Evidentment la condició principal que posa la marca perquè aquest manteniment durant els dos primers anys en els primers 48.000 km no suposi cap cost per al conductor és que els manteniments es realitzin a la xarxa de tallers oficials del fabricant.
D'aquesta forma, aquest model no es converteix en una opció tan sols més barata que el Yaris, sinó que es pot també tenir en compte que es posiciona com una opció més interessant quant a motor, ja que el MG3 arriba amb una mecànica híbrida auto recarregable de gairebé 200 cavalls mentre que el Yaris compta amb una mecànica també d'aquestes característiques però amb 116 cavalls de potència, és a dir, gairebé la meitat.
No hi ha dubte que el Toyota continua tenint unes excel·lents xifres de vendes al nostre país, però com bé saben el fabricant japonès i com ha ocorregut amb altres models de MG, està agressiva política de preus de la marca britànica ara a mans xineses pot acabar fent és molt mal a la resta de marques a llarg termini.