No és que sigui un secret precisament que Tesla té en el seu Model 3 una de les seves millors armes a Espanya i a Europa. De fet, com bé saben a la marca americana, la berlina elèctrica pot presumir de ser el model cent per cent elèctric més venut al vell continent.

També a Espanya, on ha aconseguit en aquests quatre primers mesos de l'any ser el model més venut dins del segment dels elèctrics. Es pot destacar que, a diferència del que passa en altres categories, en aquest cas en els elèctrics no es distingeix per carrosseria, sinó tan sols per motor.

Així, tots els elèctrics, siguin SUV, berlines, compactes utilitaris, entren dins del mateix segment. Un segment que domina a pler el Model 3 amb 1.137 vendes des de començament d'any, el Kia e-Niro amb 924 i, al tercer calaix del podi, el Citroën ë-C4, amb 483 vendes.

 

I és precisament el Citroën ë-C4 el model que pot presumir d'haver estat l'elèctric més venut aquest mes d'abril passat a Espanya. Un model que, a diferència del que passa amb el Tesla, sí que pot presumir de tenir un preu popular i que ajuda a què siguin molts els que optin per fer el pas definitiu cap als elèctrics cigars.

El Citroën ë-C4 és ara l'elèctric més venut a Espanya

I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de partida del Citroën ë-C4 en la seva versió d'accés és de 26.945 euros, un preu que compta ja amb un descompte de 9.430 euros gràcies a les promocions internes i als ajuts del Pla MOVES III del govern.

Així, per molt que sigui un preu més elevat del que té el C4 en la seva versió de gasolina, aquest compacte francès, que té a més en el seu disseny crossover u dels seus punts forts, pot presumir de tenir un preu molt atractiu.

I més tenint en compte que, per molt que sigui la versió d'accés, aquesta arriba ja més que ben dotada. Compta amb un motor cent per cent elèctric de 136 cavalls de potència i una bateria de 50 kWh, la qual cosa li permet tenir una autonomia de 352 quilòmetres.

 

Com no, com passa també amb tots els elèctrics, si es fa una bona gestió de la bateria i si el seu ús és habitualment urbà, és més que possible ampliar l'autonomia uns quants quilòmetres més.

Quant al seu equipament, per molt que Citroën hagi escalat els seus acabats, el més bàsic de tots compta ja amb tot el necessari per al dia a dia i arriba més que bé dotat de sèrie, sent un model molt complet en aquest sentit.

Així, malgrat que hi ha al mercat opcions fins i tot encara més barates que aquest Citroën ë-C4, el model francès pot presumir de tenir una excel·lent relació qualitat/preu, d'allà el seu èxit al nostre mercat el mes d'abril passat.