És més que cert que en Nissan porten molts anys tenint en el Qashqai el seu model mes venut a Espanya. No és casualitat llavors que la marca japonesa opti per anar actualitzant al seu model estrella a més d'anar llançant sempre promocions molt interessants que el converteixen en una de les millors opcions dins del seu segment.

Però a la marca saben que, per ser realment determinant a Espanya i a Europa necessiten que altres models facin un pas endavant a nivell de vendes i ajudin el Qashqai a augmentar les xifres de vendes totals del fabricant.

 

És per això que el germà petit del Qashqai, el Juke, ha rebut ara una petita actualització que el converteix en un model més tecnològic i en el qual a més la marca ha incorporat una nova edició especial anomenada IKON que el converteix en una opció interessant pels seus petits detalls tant de disseny com d'equipament.

El Nissan Juke IKON no és barat, però és molt top

I és que aquesta versió IKON converteix al Juke en un SUV amb, entre altres coses, pintura bitò, llantes d'aliatge de 19 polzades, equip de so BOSE Personal, personalització exterior IKON Edition i seients esportius IKON a pell sintètica i alcántara, a més de comptar amb tot l'equipament possible dins de la gamma d'aquest B-SUV.

De moment la marca tan sols ha anunciat els preus d'aquesta versió configurant-lo amb el motor de gasolina de 117 cavalls de potència associat a un sistema de transmissió manual, que en el seu cas és de poc més de 25.000 euros, encara que es pot destacar que aquesta mecànica també es podrà configurar amb transmissió automàtica.

 

Això sí, no són pocs els que esperen amb ganes que la marca japonesa anunciï els preus d'aquesta versió IKON però amb el motor HEV de 143 cavalls de potència, una mecànica molt millor ja que és molt més eficient, permet que aquest model compti amb l'etiqueta ECO de la DGT i a més arriba amb transmissió automàtica de sèrie, sent un dels models més interessants en el seu segment.

El problema en aquest cas tant per a Nissan com per a la resta de marques que estan apostant per aquest tipus de B-SUV amb motor HEV és que, com ocorre amb altres segments, Toyota porta molts anys apostant per ells amb models com el C-HR i el Yaris Cross que dominen el nostre mercat.