Són moltes les bones decisions que han pres a Kia en els últims anys, decisions que li han portat a, entre moltes altres coses, convertir-se ni més ni menys que en la segona marca més venuda al nostre país el passat 2022. I una de les millors decisions dels últims temps va ser allò d'actualitzar de cop els seus dos models estrella al nostre país: l'Sportage i el Niro.

Dues noves generacions amb les que, tal com bé saben els que s'han interessat en un d'aquests models, el fabricant coreà ha deixat molt clar que ha fet ja de forma definitiva un pas endavant molt important en matèria de disseny, tecnologia i qualitat, deixant enrere potser aquesta imatge de marca menor o low-cost que tenia fa ja un temps.

 

És cert que, tenint en compte a més que són dos models amb característiques molt diferents, és el primer que pot presumir de ser el més venut al nostre país, però en el cas del Niro, es pot tenir en compte que es tracta d'un model amb un nínxol de mercat menor, entre altres coses perquè és un crossover amb què la marca ha tornat a apostar per deixar fos els motors de combustió tradicionals.

El Kia Niro, un crossover híbrid molt a tenir en compte

De fet, aquest model tan sols es pot configurar amb motors híbrids purs, amb motors híbrids endollables o amb una versió 100 × 100 elèctrica. Evidentment la que més vendes està aconseguint és la versió que compta amb un motor híbrid pur, entre altres coses també perquè és la més barata de totes.

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, comptant amb totes les promocions i descomptes actuals per finançar la compra amb el fabricant coreà, el preu d'aquesta versió més senzilla es queda just per sobre dels 27.000 €, una quantitat que el converteix en una opció molt atractiva tenint en compte les seves característiques.

 

I és que més enllà de comptar amb un motor híbrid de més de 140 cavalls de potència i, evidentment, poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT gràcies a aquesta mecànica, el seu equipament de sèrie i faig molt millor dotat que le immensa majoria dels seus rivals directes. En aquest sentit, Kia segueix estant un pas per davant de la resta posant al mercat models molt ben equipats amb molta tecnologia però a un preu per sota de la mitja.

Saben molt bé en el fabricant asiàtic que el seu Sportage, com ha tornat a demostrar el mes de gener passat, continua sent el seu model més venut en aquest país, però saben també que aconseguir unes bones xifres de vendes amb el llibre els va ajudar molt a continuar creixent a les carreteres espanyoles.